راهنمای انتخاب بهترین یخچال فریزر برند دوو+ بررسی 7 مدل

راهنمای انتخاب بهترین یخچال فریزر برند دوو+ بررسی 7 مدل

لیلا عبدالهی ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ 5 روز پیش

انتخاب بهترین مدل یخچال فریزر برند دوو می تواند تأثیر چشمگیری بر کیفیت زندگی و آسایش خانواده ها داشته باشد. دوو، با سابقه ای درخشان در تولید لوازم خانگی، مجموعه ای از یخچال فریزرهای پیشرفته را ارائه می دهد که ترکیبی هوشمندانه از تکنولوژی نوین، کارایی بالا و طراحی زیبا هستند.

از مدل های ساید بای ساید گرفته تا یخچال های دوقلو، هر کدام از این محصولات ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را به گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه های مدرن تبدیل می کند.

همانطور که میدانید برند دوو یکی از برندهای پرطرفدار و پرفروش لوازم خانگی در سراسر جهان بوده که یکی از شعب کارخانه‌جات آن در ایران احداث شده است. قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده، از نقاط قوت یخچال فریزر برند دوو محسوب می‌شود که آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر بهترین یخچال فریزر برند دوو میپدازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر برند دوو

اگر قصد خرید یخچال فریزر برند دوو را دارید بهتر است قبل از خرید به نکاتی توجه کنید. با بررسی دقیق این نکات مبتانبد لهتربن یخچال فریزر مناسب خود را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر برند دوو

ابعاد و ظرفیت

اولین و مهم ترین نکته در خرید یخچال فریزر برند دوو، ابعاد و ظرفیت آن است. باید یخچالی را انتخاب کنید که متناسب با فضای آشپزخانه شما باشد و ظرفیت کافی برای نگهداری مواد غذایی شما داشته باشد. اگر شما خانواده کم جمعیتی هستید و چندان علاقه ای به نگه داری باقیمانده غذا ندارید بهتر است یخچالی با ظرفیت کم انتخاب کنید تا بتوانید در برق و.. هم صرفه جویی کنید.

نوع یخچال

یخچال فریزر برند دوو در انواع مختلفی مانند یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو موجود هستند. بهتره قبل خرید یخچال مشخص کنید که چه مدل یخچالی مناسب استفاده شما میباشد.

امکانات

یخچال فریزر برند دوو در انواع مختلفی از امکانات موجود هستند. برخی از امکانات یخچال دوو عبارتند از سیستم سرمایش دوگانه، سیستم تصفیه آب، سیستم انجماد سریع، سیستم نوشیدنی ساز، سیستم یخ ساز و سیستم کنترل هوشمند. باید یخچالی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی باشد که برای شما مهم هستند و در زندگی روزمره از آنها استفاده میکنید. در غیر این صورت مبلغ بسیار زیادی صرف امکاناتی میکنید که سالی یکبار هم به درد شما نمیخورد.

مصرف انرژی

یخچال ها یکی از وسایل برقی پرمصرف در خانه هستند. بنابراین، هنگام خرید یخچال، به مصرف انرژی آن نیز توجه کنید. یخچال هایی با رتبه انرژی A+++ کمترین مصرف انرژی را دارند.

قیمت

قیمت یخچال های دوو به عوامل مختلفی مانند مدل یخچال، امکانات و ظرفیت آن بستگی دارد. باید بودجه خود را مشخص کنید و یخچالی را انتخاب کنید که در محدوده بودجه شما باشد.

بررسی بهترین مدل های یخچال فریزر برند دوو

همنطور که در بالا اشاره کردیم شما باید مشخصاتیخچال هارا بررسی کنید و تصمیم بگیرید کدام مدل یخچال مناسب استفاده شما میباشد. در ادامه به بررسی بهترین مدل ها از یخچال فریزر برند دوو میپردازیم.

بررسی بهترین مدل های یخچال فریزر برند دوو

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو مدل DS-3325SS

بهترین مدل یخچال دوو، DS-3325SS، یک ساید بای ساید ۳۲ فوت با ویژگی های برجسته است. این یخچال پیشرفته با گنجایش کل ۶۳۰ لیتر، سیستم نوفراست، و رده انرژی A+، بهترین انتخاب برای خانواده های مدرن است. مجهز به تکنولوژی های نوآورانه مانند بار خانگی آرام بازشو، سیستم گردش هوای سه بعدی، و فیلتر نانو کربن، این بهترین مدل یخچال دوو ترکیبی عالی از کارایی، صرفه جویی در انرژی و راحتی را ارائه می دهد.

ویژگی های شاخص

  • گنجایش فوق العاده: ۶۷۳ لیتر کل (۳۸۳ لیتر یخچال، ۲۹۰ لیتر فریزر)
  • بهره وری انرژی: رده A+
  • سیستم نوفراست (بدون برفک)
  • عملکرد کم صدا: ۴۳ دسی بل

یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مدل DB-2922GW

یخچال فریزر برند دوو سری التیمو 28 فوت مدل DB-2922GW از سری یخچال فریزر های جدید برند دوو است. این مدل یخچال فریزر  سامانه گردش هوای سه بعدی cooling D-3 مجهز شده است این سامانه در یخچال فریزر از ساکن ماندن هوای سرد در یخچال جلوگیری می کند. 

موتور این مدل یخچال فریزر دوو به موتور موتوری از نوع دیجیتال اینورتر مجهز شده با دور متغیر کار می کند و بسته به دما و رطوبت محیط و همچنین دمای تنظیم شده دور موتور تغییر کرده و فقط یک بار روشن و خاموش می شود. در این مدل یخچال دوو یخساز اتوماتیک مجهز شده که قابلیت اتصال به آب شهر را دارد و همراه با فیلتر قدرتمند تصفیه آب همواره یخ و آب سرد را برای شما مهیا می کند. سنسور حرکتی هوشمند Sensor Motion Intelligent در یخچال فریزر تعبیه شده که در زمان تاریکی با نزدیک شـدن بـه یخچـال، صفحه نمایشـگر و چراغ آبسـردکن روشـن شـده و فضـای اطـراف را نورانـی کند.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع صفحه نمایش: LED لمسی
  • سامانه خودکار بسته شدن درب‌ ها: دارد
یخچال فریزر برند دوو

یخچال فریزر پایین 24 فوت دوو مدل D2BF-1077GW

یخچال فریزر پایین 24 فوت دوو مدل D2BF-1077GW از سری یخچال های فریزر پایین 660PLUS می بشد.این مدل از یخچال فریزر برند دوو یک محصول باکیفیت است که به نسبت امکانات خود از قیمت به صرفه‌ای برخوردار است. این یخچال فریزر پایین دوو هم مثل سایر تولیدات شرکت دوو به کمپرسورهای کم‌مصرف HE مجهز شده‌اند.لازم به توضيح است شرکت دوو در سري يخچال و فريزرهاي 660 plus به رتبه انرژي +A دست یافته است.

یخچال فریزر برند دوو مدل D2BF-1077GW از قابلیت سرمایش سریع در یخچال بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن بسپارد. نوارهای عایق یخچال از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال فریزر پایین جلوگیری می‌کنند.

ویژگی های شاخص

  • 24 فوت
  • رده انرژی +A
  • کنترل پنل لمسی LED
  • کمپرسور نسل جدید HE
  • سامانه سرمایش هوشمند

یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مدل D4BF-0028 GW

یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مدل D4BF-0028 GW با طراحی لوکس و کلاسیک یکی از یخچال فریزر های که مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف ، با قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی  و همچنین دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است. 

از جمله ویژگی های بارز این یخچال فریزر برند دوو 28 فوت می توان به مجهز بودن آن به سیستم کنترل سرمایش اشاره کرد. در این سیستم با وجود سنسورهای تعبیه شده دمای بیرون و درون یخچال اندازه گیری می شود و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. کمپرسور با عملکردی بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می کند. با استفاده این سامانه میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه و سالم می ماند.یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مجهز به سیستم سرمایش دوگانه نیز می باشد.

ویژگی های شاخص

  • مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: مخزن دستی
  • نوع موتور: کمپرسور پربازده(HE)
  • گنجایش کل به فوت: 28 فوت

یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مدل D4BF-0028 LW

یخچال فریزر 28 فوت دوو سری التیمو مدل D4BF-0028 LW با طراحی لوکس و مدرن آن  از جمله مدل های یخچال دوو مجهز به نسل جدید کمپرسور های کم مصرف , با قابلیت کنترل رطوبت , سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و همچنین دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر می باشد.

از جمله ویژگی های یخچال فریزر برند دوو سری التیمو  D4BF-0028 LW می توان به سیستم کنترل سرمایش الکترونیک اشاره کرد. این سیستم با سنسورهای کنترل دما , دما را داخل و بیرون یخچال اندازه گیری می کند و به سامانه دیجیتال منتقل می کند. این سامانه داده ها را تحلیل می کند و به کمپرسور منتقل می کند.

کمپرسور (compressor) با عملکردی بهنیه اقدام به ایجاد سرمایش مورد نیاز می کند و باعث نگهداری هرچه بهتر مواد غذایی می شود.از مهمترین قابلیت های این یخچال دوو سرمایش دوگانه ی آن می باشد. این سیستم باعث جدایی جریان مستقل سرمایش یخچال از فریزر می شود و مواد غذایی در هر محفظه ای در بهترین شرایط نگهداری می شود.

ویژگی های شاخص

  • مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: مخزن دستی
  • نوع موتور: کمپرسور پربازده(HE)
  • گنجایش کل به فوت: 28 فوت

یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو 28 فوت مدل D4BF-0028 SS

یخچال فریزر 28 فوت دوو سری التیمو مدل D4BF-0028 SS از  جمله جدیدترین محصولات دوو می باشد که دارای قابلیت هایی نظیر کمپرسور کم مصرف , قابلیت کنترل رطوبت , سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و همچنین دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر می باشد. این محصول نمونه ای به روز شده از یخچال دوو مدل D2BF-0028SS می باشد که با تغییراتی روانه ی بازار شده است.

یخچال فریزر برند دوو سری التیمو ساخت شرکت دوو با ایجاد محیطی ایده آل شرایط خوبی را برای نگهداری هرچه سالم تر و با طراوت تر مواد غذایی را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر برند دوو سری التیمو  D4BF-0028 SS قابلیت اضافه کردن فضای فریزر به یخچال می باشد. این قابلیت در یخچال های سری Ultimo دوو باعث افزایش فضای یخچال تا 40 درصد می باشد که نیاز خانواده های پرجمعیت را نیز برطرف می کند.یکی از فاکتورهای مهم این مدل از یخچال فریزر دوو جدا بودن سیستم سرمایش آنها می باشد.

ویژگی های شاخص

  • مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: مخزن دستی
  • نوع موتور: کمپرسور پربازده(HE)
  • گنجایش کل به فوت: 28 فوت
بهترین مدل های یخچال فریزر برند دوو

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو مدل DLR-2030 DLF-2030

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو دوو، مدل DLR-2030 / DLF-2030، با ظرفیت چشمگیر ۴۰ فوت، برای خانواده های بزرگ و رستوران ها طراحی شده است. این محصول برتر با ویژگی های پیشرفته مانند یخساز اتوماتیک و کنترل دقیق دما و رطوبت، بهترین شرایط را برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی فراهم می کند. طراحی شیک و قابلیت سفارشی سازی رنگ، این بهترین مدل یخچال فریزر برند دوو را به انتخابی ایده آل برای کسانی که به دنبال ترکیبی از زیبایی و کارایی هستند، تبدیل کرده است.

مشخصات:

  • گنجایش بالا: ۵۹۱ لیتر کل (۴۰۰ لیتر یخچال، ۱۹۷ لیتر فریزر)
  • بهره وری انرژی: رده A+
  • سیستم نوفراست (بدون برفک)

چکیده

خرید بهترین یخچال دوو می‌تواند شما را با چالش‌های متعددی روبه‌رو کند. زیرا این برند، انواع متنوعی از یخچال را با ویژگی‌های متفاوت تولید می‌کند که بدون شک همه این موارد باید در نظر گرفته شوند. البته با بررسی دقیق مدل‌ها، توجه به بودجه، در نظر گرفتن سایز و از همه مهم‌تر توجه به نظرات مشتریان، می‌توان تصمیمی آگاهانه و انتخابی هوشمندانه داشت.

برچسب ها: دوو یخچال و فریزر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *