مقایسه برند دوو و اسنوا، کدام بهتر است؟

مقایسه برند دوو و اسنوا، کدام بهتر است؟

لیلا عبدالهی ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ 3 هفته پیش

اگر سری به بازار لوازم خانگی بزنید مشاهده می کنید که محصولات برند دوو و اسنوا در بازار ایران موجودی بیشتری نسبت به سایر برند ها دارند به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال برند دوو یا اسنوا می باشند .

برند دوو یک برند کره ای می باشد که امروزه محصولات این برند در ایران تولید می شود اما برند اسنوا در سال 1384 در ایران تاسیس شد . مارک دوو و اسنوا امروزه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند که می توانیم به تولید تلویزیون ، یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی و… اشاره کنیم که هر کدام از آنها کیفیت بالایی دارند و بسیاری از افراد از خرید محصولات برند دوو و اسنوا راضی هستند . یکی از مزایای تلویزیون دوو و اسنوا ، وجود نمایندگی های متنوع در بازار و گارانتی 24 ماهه تمامی محصولات آن می باشد .

از قدیم گفته اند محصولات برند ایرانی ضعیف هستند و به درد نمی خورد اما ممنوعیت واردات محصولات خارجی به بازار ایران باعث شد برند هایی از جمله دوو و اسنوا و… کیفیت محصولات خود را چندین برابر کنند . اکنون دو برند دوو و اسنوا جزو برند های پر فروش بازار به شمار می روند . بسیاری از افراد به دنبال محصولات برند اسنوا و دوو می باشند و به علت اینکه هر دو برند کیفیت محصولاتشان بالا می باشند انتخاب بسیار سخت می باشد

در ادامه به بررسی بیشتر برند دوو و اسنوا میپردازیم و نقاط قوت و ضعف این برند هارا بررسی میکنیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

مقایسه برند دوو و اسنوا

برای اینکه بخواهیم به سوال برند دوو و اسنوا کدام بهتره پاسخ دهیم ، کیفیت و قیمت محصولات یکی از مهم ترین اساس خرید می باشد به همین دلیل قصد داریم محصولات برند دوو و اسنوا را با هم مقایسه کنیم و در انتها به شما شرح دهیم که محصولات کدام برند کیفیت بالا تری دارد و می تواند متداول ترین نیاز های شما را بر طرف کند .

بررسی تلویزیون برند دوو و اسنوا

بررسی تلویزیون برند دوو و اسنوا

تلویزیون های برند دوو و اسنوا جزو پر فروش ترین محصولات این برند به شمار می روند . برند دوو و اسنوا بیش از 100 تلویزیون با ابعاد و قیمت مختلف تولید کرده اند که در مقایسه موجودی تلویزیون برند دوو و اسنوا باید به شما بگوییم هر دو برند در میزان موجودی مساوی بودند . در زمینه کیفیت هم تلویزیون های برند دوو و اسنوا باهم برابر هستند و تلویزیون هایی با کیفیت تصویر 4k تولید می کنند.

قیمت یکی از مهم ترین اساس خرید تلویزیون و سایر محصولات می باشد ، قیمت تلویزیون دوو از 8 میلیون تومان شروع شده و تا 62 میلیون تومان ادامه خواهد داشت اما از آن طرف برند اسنوا تلویزیون هایی از 6 تا 60 میلیون تومان تولید می کند . دقت داشته باشید قیمت شرح داده شده در شهریور ماه سال 1402 می باشد .

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD از سری محصولات جدید حوزه صوتی و تصویری که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. این تلویزیون ال ای دی به صورت هوشمند طراحی شده و دارای سیستم عامل Android اندروید نسخه 9 می باشد. وجود پردازنده 4 هسته ای که از قدرت بالایی برخوردار بوده و سرعت عکس العمل در تلویزیون در بالاترین حالت ممکن قرار دارد. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD دارای قابلیت اتصال به اینترنت می باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD دارای فن آوری Huma هوما می باشد، با این فن اوری که رابط کاربری اختصاصی با قابلیت اعمال دستورات صوتی به زبان فارسی به تلویزیون می باشد. از دیگر قابلیت های مهم در تلویزیون اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD می توان به پشتیبانی از ویژگی HBB TV ، وجود گیرنده دیجیتال قوی داخلی از نوع DVBT2 ، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، راهنمای الکترونیکی برنامه ها، سیستم ماشین زمان و همچنین قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810 از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت هوشمند بوده و از یک پردازنده ی 4 هسته ای قدرتمند بهره مند شده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810 دارای سیستم های پیشرفته بوده که تصاویر را با پویایی بالا و تصاویر زنده و شفاف نمایش می دهد. کیفیت تصویر در تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810 از نوع 4K Ultra HD می باشد.

همچنین این تلویزیون هوشمند دارای سیستم صدای دالبی دیجیتال، وجود ریموت کنترل هوشمند با اتصال با بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با توان 30 وات می باشد. برای گشت و گذار در اینترنت و بارگیری فایل های صوتی و تصویری و همچنین بازی یک فضای 8 گیگا بایتی در تلویزیون دوو در نظر گرفته شده تا فایل های بارگیری را در آن ذخیره کند. 

بررسی لباسشویی دوو و اسنوا

بررسی لباسشویی دوو و اسنوا

لباسشویی ها امروزه یکی از پر فروش ترین وسایل آشپزخانه می باشد که دو برند دوو و اسنوا لباسشویی های متنوع و با کیفیت بالا تولید می کنند . از نظر موجودی تا کنون برند دوو توانسته بیش از 150 مدل ماشین لباسشویی و برند اسنوا توانسته بیش از 50 مدل تولید کند . اگر شما به دنبال لباسشویی با کیفیت بالا بین دو برند دوو و اسنوا هستید باید بگوییم کیفیت لباسشویی های برند دوو نسبتا کمی بهتر از لباسشویی های برند اسنوا می باشد.

قیمت لباسشویی اسنوا از 14 میلیون تومان شروع شده و تا 22 میلیون تومان ادامه خواهد داشت . همچنین قیمت ماشین لباسشویی دوو از 14 میلیون تومان شروع شده و تا 24 میلیون تومان ادامه خواهد داشت .

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 از سری لباسشویی های سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. حال اجازه دهید با سری واش این واش آشناتون کنم، امروزه دنیای پر مشغله برای همه ی ما وجود دارد، ممکن است بعد از این که لباسشویی را روشن کردید یادتان بیافتد لباس کثیفی را فراموش کرده اید که قصد استفاده از آن را به زودی زود داشتید، اما هیچ جای نگرانی نیست چون سری واش این واش این مشکل را حل کرده است، به این صورت که با استفاده از درب تعبیه شده روی در می توانید لباس یا لباس هایی که فراموش کرده اید را حتی بعد از شروع کار لباسشویی به آن اضافه کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای موتور پیشرفته دایرکت درایو می باشد که از قابلیت های آن خشک کردن لباس ها با سرعت 1400 دور در دقیقه است. شما با استفاده از شستشو سریع می توانید لباس هایتان را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید این برنامه در مواقعی که لباستان زیاد کثیف نیست و نمی خواهید آن را هر دفعه به مدت طولانی بشویید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE991C

میزان لرزش و صدای تولید شده در این حالت به حداقل ممکن رسیده و امکان خراب شدن قطعات به خاطر لرزش، به مقدار چشم گیری کاهش پیدا می کند. برنامه های دیگری برای ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE991C در نظر گرفته شده که شامل Magic foam شستشو همراه با فوم جادویی، هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن، مخزن شستشوی زمردی، سیستم بهینه آبکشی Magic Flow، فناوری شستشوی همراه با بخار، برنامه شستشوی سریع در 14دقیقه، امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، فناوری Nano Silver و ذخیره تنظیمات دلخواه می شود. 

این مدل ماشین لباسشویی به سیستم IOT مجهز شده که به وسیله این قابلیت می توان کنترل محصول را از طریق اینترنت انجام داد. Mode7 یا هفت حرکت جادویی شستشو از قابلیت های کاربردی در ماشین لباسشویی دوو به شمار می آید این قابلیت با 7 حرکت متنوع شستشویی مشابه شستشو با دست را انجام می دهد. این ویژگی تنظیم نوع شستشو متناسب با نوع پارچه و الیاف را ممکن می کند.

ماشین لباسشویی دوو

یخچال ساید دوو و اسنوا 

یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات برند دوو و اسنوا یخچال های ساید این دو برند می باشند . یخچال های ساید نسبت به یخچال های دیگر دارای ظاهر زیبا و ظرفیت بالا تری می باشد به همین دلیل اگر شما به دنبال جواب سوال یخچال ساید دوو بهتر است یا اسنوا هستید باید بگوییم برند دوو توانسته بیش از 50 مدل یخچال ساید بای ساید تولید کند اما برند اسنوا تنها توانسته 38 مدل یخچال ساید تولید کند.

همچنین کیفیت یخچال ساید دوو نسبت به یخچال های ساید اسنوا بهتر بوده و نظرات در مورد یخچال ساید دوو مثبت تر از یخچال های ساید اسنوا می باشد . قیمت یخچال ساید دوو از 43 میلیون تومان شروع شده و تا 85 میلیون تومان ادامه خواهد داشت . از آن طرف قیمت یخچال ساید اسنوا از 42 تا 80 میلیون تومان میباشد.

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 35 فوت مدل S8-2352GW

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 35 فوت مدل S8-2352GW که از سری هایپر محصولات اسنوا می باشد با طراحی زیبا و هوشمندانه و ظرفیت بسیار بالا، امکان برنامه ریزی غذایی را به شما میدهد. به کمک یخچال اسنوا و سامانه قابل تنظیم آن میتوان به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشت، همچنین قابلیت جادهی ظروف بزرگ و بسته های حجیم و… از ویژگی های این ساید می باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل از ساید بای ساید اسنوا میتوان به Home bar metal cooling یا همان بار خانگی اشاره کرد، که دسترسی آسان و سریع را به نوشیدنی ها بدون باز کردن درب یخچال فراهم می کند. این در دارای سیستم آرام باز شونده می باشد. همچنین یخچال ساید اسنوا دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که با نمایش گرافیکی عملکردهای یخچال ساید بای ساید، انتخاب گزینه مورد نظر شما را تسهیل می بخشد.

ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل D2S-1037SS

ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل D2S-1037SS محصولی جدید از شرکت معروف دوو است که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصر بفرد توانسته بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. این محصول هم اکنون در کشور عزیزمان ایران نیر قابل خرید می باشد.

این ساید بای ساید دوو در واقع نمونه ای به روزسانی شده از ساید بای ساید دوو مدل D2S-0037SS می باشد که دوو اقدام به ارائه آن کرده است. یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم مدل D2S-1037SS دارای طراحی بی نظیر و مدرنی می باشد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کرده است. این یخچال با طراحی بدون قاب خود با ایجاد سطوح کاملا مسطح  , نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه می کند.

یخچال ساید دوو و اسنوا 

ظرفشویی برند دوو و اسنوا

دو برند دوو و اسنوا امروزه ماشین های ظرفشویی با ظرفیت های مختلفی تولید کرده اند که در بازار ایران بی مانند هستند . دقت داشته باشید دو برند دوو و اسنوا ماشین های ظرفشویی معدودی تولید کرده اند که اکثر آنها در بازار ایران نا موجود می باشند . اسنوا تا کنون 7 مدل ظرفشویی و دوو 19 مدل ماشین ظرفشویی تولید کرده است که ظرفشویی های هر دو برند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و می توان گفت کیفیت ظرفشویی های برند دوو و اسنوا با هم یکسان می باشند .

ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره مدل SDW-F353210

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353210 دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی است که پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران می‌باشد. این برنامه‌ها شامل شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، شستشوی معمولی، شستشوی شدید و شستشوی ظروف حساس می‌باشند.

هر کدام از این برنامه‌ها با توجه به نوع و میزان کثیفی ظروف، مدت زمان و میزان آب و انرژی مصرفی متفاوتی دارند که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. این ماشین ظرفشویی اسنوا همچنین دارای سیستم شستشوی خودکار است که به کمک سنسورهای هوشمند، میزان کثیفی آب را تشخیص داده و بر اساس آن، زمان و میزان مصرف آب را بهینه‌سازی می‌کند.

مقایسه برند دوو و اسنوا

ماشین ظرفشویی دوو 12 نفره مدل DDW-30T1252 استیل

ماشين ظرفشويی دوو 12 نفره مدل ddw-30t1252 استیل مناسب برای شستشوی ظروف 144 پارچه می باشد. از مزایای این ماشین ظرفشویی دوو می توان به 6 برنامه ی اصلی شستشو، صفحه نمایش LED جهت نمایش زمان، دو بازوی آبپاش، دو طبقه ی شستشو، جا پودری کشویی، سبد مخصوص قاشق و چنگال و قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی به صورت دستی و یا جابجایی سبد اشاره کرد.

سیستم عیب یاب هوشمند از سیستم های کاربردی در ماشین ظرفشویی محسوب می شود. با این سیستم به راحتی می توانید عیب های موجود در دستگاه را پیدا کرده و آن ها را رفع کنید. ظرفشویی دوو قابلیت راه اندازی با تاخیر از 1 تا 12 ساعت را دارد بنابراین شما می توانید زمان شستشو را به تاخیر بیندازید. با برنامه ی شستشوی سریع یا همان FAST WASH در ماشین ظرفشویی دوو امکان شستشوی ظروف در کمترین زمان ممکن وجود دارد. 

چکیده

همانطور که گفته شد برند دوو و اسنوا از جمله بهترین برندها در لوازم برقی خانه و آشپزخانه هستند. در این مطلب پرطرفدارترین محصولات این دو برند را معرفی کردیم و سعی کردیم ویژگی های آن ها را نیز بررسی کنیم. شما کاربران با توجه به تمام ویژگی های محصولات این دو برند میتوانید بهترین محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

برچسب ها: اسنوا دوو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *