راهنمای انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو + 75 اینچ

راهنمای انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو + 75 اینچ

لیلا عبدالهی ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

اگر در فکر خرید بهترین تلویزیون 65 اینچ خارجی هستید که علاوه‌بر طراحی زیبا از کیفیت نمایش بالایی هم برخوردار باشد، می‌توانید به خرید تلویزیون 65 اینچ دوو فکر کنید.

تلویزیون دوو در گذشته مهمانی بود که بر سر کیفیت آن تردید داشتند، اما امروزه به میزبانی تبدیل شده که کمتر کسی محاسن آن را انکار می کند. تنوع در ویژگی های محصولات این برند پای تمامی خریداران را به فروشگاه عرضه محصولات دوو باز نموده است. اگر بهترین تلویزیون دوو 50 ، 55 ،60 و یا 65 اینچ را خریداری نمایید، مسلما با سطح کیفی اولترا اچ دی و رنگ تصاویری زنده شما را حیرت زده می کند. البته نکته های ارزنده بسیار دیگری نیز در این تلویزیون ها نهفته است که سبب شده امروزه در میان محصولات موجود، دوو شاخص گردد.

اگرچه در گذشته پرفروش ترین تلویزیون 65 اینچ دوو نمونه هایی با سطح فول اچ دی بود. ولی اکنون دوو کوشیده همانند رقبای خود در ترازهای بالاتری از فناوری و پیشرفت بدرخشد. این سطح کیفی عالی و مورد تایید را می توان از مثبت بودن، نظرات در مورد تلویزیون دوو که در بسیاری از  فروشگاه های آنلاین درج شده، متوجه گشت.

در ادامه به بررسی بیشتر بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نکات مهم در خرید بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو

با توجه به تنوع مدل ها و امکانات هر کدام انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو کار نسبتا دشواری شده است. برای داشتن انتخابی درست بهتر است نکاتی را بررسی کرده و در نظر داشته باشد تا انتخاب خوبی داشته باشید.

نکات مهم در خرید بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو
  • کیفیت تصویر: وضوح تصویر، پنل نمایش، فناوری HDR و تکنولوژی‌های ارتقای تصویر از مهم‌ترین فاکتورهای کیفیت تصویر هستند.
  • سیستم عامل و امکانات هوشمند: تنوع سیستم عامل‌ها، برنامه‌های قابل نصب، دستیار صوتی و قابلیت‌های هوشمند، تجربه کاربری متفاوتی را رقم می‌زنند.
  • کیفیت صدا: توان خروجی صدا، تعداد و نوع بلندگوها، فناوری‌های صوتی و پشتیبانی از سیستم‌های صوتی فراگیر، کیفیت صدای تلویزیون را تعیین می‌کنند.
  • درگاه‌های ارتباطی: تنوع و تعداد درگاه‌های HDMI، USB، پورت‌های ورودی و خروجی صدا و تصویر، امکان اتصال به سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌کنند.
  • طراحی و زیبایی: ظرافت طراحی، قاب، پایه‌ها و رنگ تلویزیون، زیبایی و هماهنگی آن با دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
  • قیمت: تناسب قیمت با امکانات و قابلیت‌های ارائه شده، از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب است.

انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو

همانطور که گفته شد انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو با تنوع مدل‌های موجود در بازار می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این راهنمای جامع به شما کمک می‌کند تا با بررسی دقیق ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف، مناسب‌ترین گزینه را برای نیازها و سلیقه خود انتخاب کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810 از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت هوشمند بوده و از یک پردازنده ی 4 هسته ای قدرتمند بهره مند شده است. تلویزیون 65 اینچ دوو دارای سیستم های پیشرفته بوده که تصاویر را با پویایی بالا و تصاویر زنده و شفاف نمایش می دهد. کیفیت تصویر در این تلویزیون 65 اینچ دوو می باشد.

یکی از این سیستم ها تکنولوژی HDR است که قابلیت تفکیک رنگ ها را دارد. قابلیت اتصال بی سیم Screen mirroring که می توانید گوشی همراه را به تلویزیون متصل کرده و تصویر گوشی را به تلویزیون انتقال دهید. پنل موجود در این تلویزیون دارای کیفیت A+ مگا کنتراست می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

تلویزیون 65 اینچ دوو دارای قابلیت هایی مانند پشتیبانی از HBB TV، گیرنده دیجیتال قوی داخلی DVBT2 که یک گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC را دارد، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، مجهز به رابط کاربری اختصاص هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی ، سیستم راهنمای الکترونیکی برنامه ها ، تکنولوژی ماشین زمان Time shift و همچنین قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت است.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • تکنولوژی صفحه: DLED
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65S8100EU به سیستم عامل اندروید مجهز شده است که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. این سیستم عامل به کاربران اجازه می‌ دهد تا به اپلیکیشن‌ ها و خدمات مختلفی مانند نتفلیکس، یوتیوب و دیگر سرویس‌ های استریمینگ دسترسی داشته باشند و از محتوای متنوع و به‌ روز بهره‌مند شوند. همچنین با پشتیبانی از دستیار های صوتی مانند گوگل اسیستنت، امکان کنترل تلویزیون با استفاده از دستورات صوتی فراهم شده است که تجربه‌ ای کاربری راحت‌ تر و مدرن‌ تر را به ارمغان می‌آورد.

پنل IPS  در تلویزیون روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد از این رو برای این مدل تلویزیون پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر به مراتب افزایش یابد.

از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت دستگاه می توان برای ذخیره سازی برنامه های دلخواه استفاده کرد. قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR یک برنامه کاربردی در تلویزیون ال ای دی دوو است که به وسیله ی آن می توان تصاویر و ویدیو ها را در فلش، کارت حافظه SD و … با فرمت دیجیتالی ذخیره کرد. این محصول به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت اجرای فرامين صوتی فارسی مجهز است.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • توان خروجی صدا: 30 وات
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر : Ultra HD – 4K

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 75 اینچ مدل DSL-75S8000EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 75 اینچ مدل DSL-75S8000EU از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار است که توسط برند دوو طرحی شده و از کیفیت تصویر 4K بهره می برد. تکنولوژی HDR از تکنولوژی های قدرتمند در تلویزیون است که هر دو صحنه روشن وتاریک را با جزئیات دقیق تر نمایش می دهد. حافظه داخلی تلویزیون 8 گیگا بایت می باشد که به شما امکان ذخیره کردن موارد مد نظر را می دهد. سیستم عامل اندروید یکی از مهم ترین انواع سیستم عامل در تلویزیون است که با استفاده از آن می توان برنامه ها و اپلیکیشن های قابل نصب را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کرد.

تلویزیون 65 اینچ دوو قابلیت پشتیبانی از TV HBB و گیرنده دیجیتال قوی داخلی را دارد. راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG به عنوان راهنما برای کاربران کاربرد دارد و می توان از زمان پخش برنامه ها و پخش دوباره ی آن ها مطلع شد. اتصال بی سيم screen mirroring یکی از راه های ارتباطی تلویزیون و گوشی همراه است با استفاده از این قابلیت می توان محتوای گوشی را بر روی تلویزیون نمایش داد. این مدل تلویزیون دوو به گیرنده ی دیجیتال نسل سوم مجهز است که از فرمت HEVC-H265 پشتیبانی می کند.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
بهترین تلویزیون 65 اینچ دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1800

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1800 از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد. این تلویزیون 65 اینچ دوو دارای قابلیت هوشمند بوده و از یک پردازنده ی 4 هسته ای قدرتمند بهره مند شده است. تلویزیون 65 اینچ دوو دارای سیستم های پیشرفته بوده که تصاویر را با پویایی بالا و تصاویر زنده و شفاف نمایش می دهد. کیفیت تصویر در این تلویزیون 65 اینچ دوو از نوع 4K Ultra HD می باشد.

همچنین این تلویزیون هوشمند دارای سیستم صدای دالبی دیجیتال ، وجود ریموت کنترل هوشمند با اتصال با بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با توان 30 وات می باشد. سیستم عامل موجود در تلویزیون 65 اینچ دوو مدل DSL-65SU1800 از نوع اندروید Android TV نسخه 9 می باشد. قابلیت هوشمند بودن این تلویزیون باعث می شود تا اتصال به اینترنت برای این تلویزیون فعال شده و کاربر به دنیای نامحدود اینترنت دسترسی داشته و تمام کارهای اینترنتی خود را می تواند با تلویزیون انجام دهد.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8000EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8000EU از تلویزیون های هوشمند برند دوو است که به پردازنده چهار هسته ای و حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت مجهز می باشد. تلویزیون دوو قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR را دارد با استفاده از این قابلیت می توان برنامه های دلخواه را بر روی حافظه ی تلویزیون ذخیره کرد. تکنولوژی HDR از تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون است.

این فناوری جزئیات تصاویر را واضح تر و دقیق تر نمایش می دهد و به راحتی می توان تصاویر روشن و تیره تلویزیون را با جزئیات تماشا کرد. در تلویزیون 65 اینچ دوو تصویر و فیلم با کیفیت 4k نمایش داده می شود بنابراین می توان تصاویر را با بالا ترین تفکیک رنگ تماشا کرد. رابط هوشمند اندروید 9 به کار برده شده در این تلویزیون 65 اینچ دوو امکان نصب برنامه ها و اپلیکیشن ها را برای شما فراهم می کند.

این دستگاه به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت اجرای فرامين صوتی فارسی مجهز می باشد. برای تلویزیون دوو 3 ورودی HDMI و ورودی USB در نظر گرفته شده است پورت USB قابلیت پخش و انتقال محتواهای چند رسانه ای را دارد و کاربر می تواند از طریق این پورت فلش یا هارد دیسک خود را به تلویزیون وصل کرده و از محتوای آن بهره ببرد. ریموت کنترل محصول به صورت هوشمند طراحی گردیده که قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد. 

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت : دارد
  • کیفیت تصویر : Ultra HD – 4K
تلویزیون 75 اینچ دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65K5700UL

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65K5700 UL یکی از مدل های حرفه ای ال ای دی ساخته شده توسط متخصصان شرکت DAEWOO می باشد. این تلویزیون 65 اینچ دوو دارای ویژگی های متعدد و بروزی می باشد که می تواند انتخاب مصرف کنندگان عزیز لوازم صوتی و تصویری باشد. این ال ای دی دارای کیفیت تصویر 4K بوده و از رزولوشن بالایی برخوردار است. طراحی این محصول بسیاز زیبا می باشد و از نوع فوق باریک بدون قاب می باشد و با انواع دکوراسیون در منزل مناسب است. پنل ساختاری این تلویزیون از نوع IPS یا کیفیت A+ بوده و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است.

این مدل از  

تلویزیون 65 اینچ دوو از نوع هوشمند بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را از راه های مختلف مانند کابل LAN و همچنین قابلیت اتصال با wi fi را دارد. پردازش در این تلویزیون فوق العاده بالا بوده و از یک تراشه 4هسته ای Quad Core CPU در آن استفاده شده است. همچنین سیستم عامل موجود در روی این تلویزیون 65 اینچ دوو اندروید نسخه 9 می باشد و شما می توانید از تلویزیون به عنوان یک گوشی غول پیکر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند این محصول می توان به ریموت کنترل هوشمند و قابلیت موس و همچنین قابلیت کنترل حرکتی استفاده کرد.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • نوع صفحه نمایش:LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت : دارد
  • کیفیت تصویر : Ultra HD – 4K
تلویزیون 65 اینچ دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 75 اینچ مدل DSL-75SU1800

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 75 اینچ مدل DSL-75SU1800 از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد. تلویزیون ال ای دی دوو 75 اینچ دارای سیستم های پیشرفته بوده که تصاویر را با پویایی بالا و تصاویر زنده و شفاف نمایش می دهد. کیفیت تصویر در تلویزیون 65 اینچ دوو از نوع 4K Ultra HD می باشد. همچنین این تلویزیون هوشمند دارای سیستم صدای دالبی دیجیتال ، وجود ریموت کنترل هوشمند با اتصال با بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با توان 30 وات می باشد.

این تلویزیون 75 اینچ دوو دارای قابلیت هایی مانند پشتیبانی از HBB TV، وجود گیرنده دیجیتال قوی داخلی DVBT2 که یک گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC را دارد، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR مجهز به رابط کاربری اختصاص هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی، سیستم راهنمای الکترونیکی برنامه ها، دارای تکنولوژی ماشین زمان Time shift و همچنین قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت اشاره کرد. 

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • توان خروجی صدا: 30 وات
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

چکیده

با توجه به مطالب گفته شده فهمیدین که تلویزیون 65، 75 اینچ اسنوا از کیفیت و امکانات بسیار بروزی برخوردار است و میتواند بهترین انتخاب برای شما کاربرانی که میخواهید تلویزیون خارجی با قیمت مناسب بخرید باشند. شما برای انتخابی خوب بهتر است به تمام ویژگی های گفته شده محصولات توجه کنید و مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

برچسب ها: تلویزیون دوو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *