راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا، بهترین مدل سال 1403

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا، بهترین مدل سال 1403

لیلا عبدالهی ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ 3 هفته پیش

بهترین جاروبرقی اسنوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب، جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خریداران است. اسنوا (Snowa)، نامی آشنا در میان برندهای ایرانی است که با ارائه طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، جایگاه خود را در خانه‌های ایرانی تثبیت کرده است.

اسنوا (Snowa)، نامی آشنا در میان برندهای ایرانی است که با ارائه طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، جایگاه خود را در خانه‌های ایرانی تثبیت کرده است. جاروبرقی‌های اسنوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب، جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خریداران است.

شما برای خرید بهترین جاروبرقی اسنوا نیاز دارید مواردی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. همچنین در ادامه به بررسی بیشتر بهترین جاروبرقی اسنوا میپردازیم برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا

در ادامه به بررسی نکات کلیدی برای خرید بهترین جاروبرقی اسنوا می‌پردازیم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا

انواع جاروبرقی اسنوا

جاروبرقی کیسه‌ای: این نوع از بهترین جاروبرقی اسنوا از کیسه‌های دائمی یا یکبار مصرف برای جمع‌ آوری گردوغبار استفاده می‌کند. جاروبرقی‌ های کیسه‌ای دارای ظرفیت بالایی هستند، اما تعویض کیسه آن‌ها می‌تواند کمی دردسرساز باشد.

در حال حاضر برند اسنوا فقط جاروبرقی‌ های کیسه‌ای تولید می‌کند. اما ممکن است در آینده انواع دیگر جاروبرقی بدون کیسه را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.

قدرت مکش

خوشبختانه قدرت مکش در جاروبرقی‌های ایرانی اسنوا مناسب است. قدرت مکش جاروبرقی با واحد وات یا کیلوپاسکال (kPa) اندازه‌گیری می‌شود.

به‌طورکلی، برای نظافت سطوح معمولی، بهترین جاروبرقی اسنوا با قدرت مکش 1800 تا 2500 وات یا 20 تا 40 کیلو پاسکال کافی است. اگر فرش‌های ضخیم یا حیوان خانگی دارید، به جاروبرقی با قدرت مکش بیشتر، مانند 2500 وات یا 40 کیلو پاسکال و بالاتر، نیاز دارید.

فیلترهای به‌ کار رفته

فیلتر جاروبرقی جهت جلوگیری از انتشار گردوغبار در هوای محیط ضروری است. بهترین جاروبرقی اسنوا به انواع مختلف فیلتر، از جمله فیلتر HEPA مجهز هستند. اگر افراد مبتلا به آلرژی در خانه شما زندگی می‌کنند، انتخاب جاروبرقی با فیلتر HEPA امری ضروری است. در مجموع، برای تهیه بهترین جاروبرقی اسنوا، توصیه می‌کنیم به فیلترهای موجود در محصول توجه کنید.

امکانات جانبی

برخی از بهترین جاروبرقی اسنوا به امکانات جانبی مانند برس مخصوص مبلمان، برس مخصوص موکت، لوله تلسکوپی و خرطومی بلند مجهز هستند. این امکانات می‌توانند کارایی جاروبرقی را افزایش داده و نظافت را برای شما آسان‌تر کنند.

از دیگر ویژگی های جاروبرقی اسنوا:

  • مجهز به سیستم ضدآلرژی و آسم: سلامت افراد به اندازه ‌ای برای این برند حائز اهمیت است که در جاروبرقی ‌های خود از این سیستم استفاده می ‌کند.
  • صدای کم موتور: از آنجا که بسیاری از افراد در زمان خرید این محصولات به میزان صدای آن‌ها توجه نشان می‌دهند، اسنوا در تولید جاروهای خود به استفاده از موتورهای کم‌صدا می‌پردازد.
  • مجهز به کابل برق‌های متراژ بالا: بهترین جاروبرقی اسنوا به کابل برق‌هایی با متراژ بالا مجهز هستند که باعث افزایش شعاع حرکتی در زمان کار با آن‌ها می ‌شود.
  • نشانگر روی بدنه: این نشانگر شما را از زمان تخلیه کیسه با خبر می‌ کند تا کارایی دستگاه کاهش پیدا نکند نا گفته نماند که میزان گنجایش کیسه زباله در جاروبرقی‌های اسنوا بالا است.
  • فیلتر هیپا: یکی از فیلترهای ضروری و مهم فیلتر HEPA است. این فیلتر در جاروبرقی‌ های اسنوا با جذب ذرات ریز و درشت، هوایی عاری از هر گونه آلودگی را به محیط باز می‌ گرداند. در مدل ‌های مختلف جاروبرقی اسنوا فیلترهایی چون ضد حساسیت 5 مرحله‌ ای و بهداشتی نیز به کار رفته است.
  • لوله ‌ی تلسکوپی: این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و کاملا منعطف بوده و کار جارو کشیدن را برای شما آسان می ‌کند.
  • کنترل روی دسته: وجود کنترل روی دسته یا تنظیم کننده قدرت در برخی از مدل ‌های جاروبرقی، این امکان را برای شما مهیا می‌ کند تا بتوانند تنظیمات مربوط به دستگاه چون تنظیم قدرت مکش را از روی دسته انجام دهید.
مزایا و معایب جاروبرقی‌ اسنوا

مزایا و معایب جاروبرقی‌ اسنوا

همانطور که میدانید تمامی محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب متنوعی هستند. جاروبرقی اسنوا نیز از این قاعده جدا نیست و دارای نقاط قوت و ضعف هس که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

مزایای جاروبرقی اسنوا:

  • کیفیت بالا: جاروبرقی‌های اسنوا از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و طول عمر بالایی دارند.
  • قیمت مناسب: جاروبرقی‌های ایرانی اسنوا در مقایسه با سایر برندهای معتبر، قیمت‌های مناسب‌تری دارند و از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند.
  • خدمات پس از فروش: اسنوا دارای نمایندگی‌های خدمات پس از فروش زیادی در سراسر کشور است و خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

معایب جاروبرقی اسنوا:

  • صدای بلند: صدای برخی از مدل‌های جاروبرقی اسنوا نسبتا زیاد است که می‌تواند برای افراد حساس به صدا آزاردهنده باشد.
  • وزن نسبتا سنگین: برخی از مدل‌های جارو برقی اسنوا، وزن سنگینی دارند که جابه‌جایی آن‌ها را دشوار می‌کند. چنانچه به دنبال بهترین جارو برقی اسنوا هستید، توصیه می‌کنیم وزن آن را قبل از خرید بررسی کرده و حتی با سایر مدل‌ها مقایسه کنید.
  • ضعیف‌تر از برندهای خارجی: در مقایسه با برندهای بین‌المللی مانند ال‌جی، سامسونگ، بوش و فیلیپس، جاروبرقی‌های اسنوا ممکن است از نظر کیفیت و کارایی در سطح پایین‌تری قرار گیرند.

معرفی بهترین جاروبرقی اسنوا

معرفی بهترین جاروبرقی اسنوا

جاروبرقی اسنوا سری رویال مدل SVC-RL24GY

جاروبرقی اسنوا سری رویال مدل SVC-RL24GY یکی از جاروبرقی های این برند است. این مدل جاروبرقی موتوری پر قدرت با قدرت مکش 520 و توان مصرفی 2100 وات قابلیت تمیز کردن سطوح مختلف را دارد. بر روی بدنه ی جاروبرقی اسنوا ولومی طراحی شده که با استفاده از آن می توان توان مکش را تنظیم کرد.

جاروبرقی کیسه دار اسنوا به نشانگر پر بودن کیسه LED مجهز شده و دارای حجم مخزن زباله 4.5 لیتر است. فیلتر هپا (HEPA Filter) 13 از فیلتر های کاربردی در این مدل جاروبرقی اسنوا محسوب می شود این فیلتر گرد و غبار های موجود در محیط را جذب کرده و هوای پاکیزه را به محیط بر می گرداند. لوله خرطومی محصول قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و همچنین به کیسه یک بار مصرف مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌ های برجسته این جاروبرقی، طراحی ارگونومیک و کاربرپسند آن است.

دسته قابل تنظیم و سبک این دستگاه، استفاده طولانی مدت از آن را بدون ایجاد خستگی برای کاربر ممکن می‌ سازد. همچنین، سیم بلند این جاروبرقی با قابلیت جمع شدن خودکار، امکان جا به‌ جایی آسان و دسترسی به نقاط دورتر در خانه را فراهم می‌ کند. از دیگر مشخصه های جاروبرقی می توان به برس مبل، برس چند منظوره اصلی، برس گردگیر، سیم جمع کن اتومات و فیلتر اسفنجی اشاره کرد. 

ویژگی های شاخص

  • تعداد سری: 4 عدد
  • شعاع عملکرد: 11 متر
  • جنس لوله: پلاستیکی
  • نوع جاروبرقی: کیسه دار
  • توان مصرفی: 2100 وات
بهترین جاروبرقی اسنوا

چکیده

نوع طراحی ظاهری بهترین جاروبرقی اسنوا خاص و زیبا بوده و بر اساس سلیقه بانوان ایرانی اجرا شده است. موتور جاروبرقی‌ اسنوا عملکرد بسیار خوبی داشته و بهترین کیفیت را ایجاد می ‌کند. مکش در جاروبرقی ‌های برند اسنوا با قدرت زیادی انجام می ‌شود و هر نوع غبار و کیثفی را از سطح فرش و سرامیک تمیز می ‌کند. طراحان این شرکت همواره در پی آن بوده‌ اند که جاروبرقی با بهترین کیفیت و کمترین صدا تولید کنند. چرا که این ویژگی برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به تمام امکانات و ویژگی های گفته شده جاروبرقی اسنوا یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران میباشد شما با خرید این محصول میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگران خرابی زود هنگام آن نباشید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *