بررسی بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

بررسی بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

لیلا عبدالهی ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

بررسی بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا به طور کلی از نظر کیفیت و عملکرد مورد تایید هستند. اسنوا یکی از برندهای شناخته‌شده در بازار ایران است و محصولاتش از جمله لباسشویی‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های خوب مانند کارایی بالا، طراحی مناسب، برنامه‌های شستشو متنوع و مصرف انرژی کم مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ماشین لباسشویی اسنوا در برابر برند های خارجی از کیفیت بسیار مطلوب و امکاناتی متنوع برخودار می باشد. دستگاه لباسشویی یکی از لوازم پرکاربرد خانگی برای شستشو و نظافت انواع لباس است پس خرید آن جزو لوازم ضروری محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به جهت خرید این دستگاه کاربردی در ادامه با راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا همراه ما باشید.

در ادامه به بررسی بیشتر ماشین لباسشویی 9 کیلویی میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

نکات مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

ظرفیت دستگاه

ماشین لباسشویی اسنوا دارای ظرفیت هایی مختلف است که شما باید نسبت به نیاز و تعداد افراد خانواده خود این ظرفیت را انتخاب نمایید ظرفیت های موجود در بازار بین ۷ تا ۹ کیلوگرم می باشند.

طرح و رنگ

این مورد هنگام خرید کاملا سلیقه ای و مطابق با دکوراسیون آشپزخانه شما باید باشد رنگ هایی که در بازار موجود هستند سفید، نقره ای، طوسی و مشکی می باشند که شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قدرت موتور

قدرت موتور دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است ک یک لباس شویی باید داشته باشد هرچقدر قدرت موتور بیشتر باشد سرعت چرخش آن بیشتر بوده و در نهایتا کیفیت و زمان شستشو زودتر انجام می گیرد دورهای چرخش موتور بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ دو در دقیقه هستند.

سیستم ایمنی

داشتن سیستم ایمنی در دستگاه بسیار مهم است که باعث می شود تا از یک سری اتفاقات خطرناک جلوگیری شود این سیستم ها شامل قفل کودک، عیب یابی خودکار، قفل ایمنی، خاموشی خودکار، دکمه توقف عملیات می باشند.

امکانات دستگاه

دستگاه انتخاب شده هرچه امکانات بیشتری داشته باشد کار شما را هنگام استفاده آسان تر می نمایید این امکانات شامل خشک کن لباس، بخارشوی، حباب ساز، نمایشگر، اضافه کردن لباس حین کار و داشتن برنامه های شستشوی متنوع است.

بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94W51

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس مدل SWM-94W51 از ماشین لباسشویی های جدید و 9 کیلویی شرکت اسنوا است. این ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی از سری اکتا پلاس بوده و مصرف انرژی آن، +++A با کاهش (%55-) می باشد. این محصول دارای موتوری بسیار پیشرفته و با کیفیت است که نوع آن دایرکت درایو می باشد.

موتور های دایرکت درایو علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث افزایش عملکرد دستگاه نیز می شود. این ماشین لباسشویی اسنوا دارای تکنولوژی محافظت از موتور است و ویژگی مهم در این محصول می توان به امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق اشاره کرد. مدل SWM-94W51 دارای سیستم بالانس اتوماتیک البسه بوده که با توجه به وزن البسه دور موتور مناسب را به صورت اتومات انتخاب می کند. 

این محصول دارای 14 برنامه شستشو است و مجهز به صفحه نمایشگری LED می باشد. این ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم magic steam است که شستشوی همراه با بخار یا همان Steam Wash را برای کاربر فراهم می کند. این سیستم باعث بهتر تمیز شدن البسه می شود. عملکرد این نمایشگر به صورت لمسی می باشد. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به شستشوی سریع، امکان شستشوی با تاخیر، درام الماس نسل جدید، آبکشی شرعی و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion اشاره کرد.

ویژگی های شاخص

  • نوع موتور: دایرکت درایو
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
  • بر چسب مصرف انرژی: A+++ -60%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S51

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S51 دارای 14 برنامه شستشو است و مجهز به صفحه نمایشگری LED می باشد. عملکرد این نمایشگر به صورت لمسی می باشد. این ماشین لباسشویی اسنوا به اینترنت متصل می شود و امکان کنترل و استفاده محصول از طریق اینترنت برای مصرف کننده فراهم می شود.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای سیستم بالانس اتوماتیک البسه بوده که با توجه به وزن البسه دور موتور مناسب را به صورت اتومات انتخاب می کند. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به شستشوی سریع، امکان شستشوی با تاخیر، درام الماس نسل جدید، آبکشی شرعی و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion اشاره کرد.

همچنین این محصول مجهز به سیستم magic steam است که شستشوی همراه با بخار یا همان Steam Wash را برای کاربر فراهم می کند. این سیستم باعث بهتر تمیز شدن البسه می شود. این محصول دارای موتوری بسیار پیشرفته و با کیفیت است که نوع آن دایرکت درایو می باشد. موتور های دایرکت درایو علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث افزایش عملکرد دستگاه نیز می شود

ویژگی های شاخص

  • نوع موتور: دایرکت درایو
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
  • بر چسب مصرف انرژی: A+++ -60%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S61

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S61 از سری لباسشویی های سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. حال اجازه دهید ویژگی منحصر بفرد سری واش این واش را معرفی کنم، امروزه دنیای پر مشغله برای همه ی ما وجود دارد، امکان دارد بعد از این که لباسشویی را روشن کردید یادتان بیافتد لباس کثیفی را فراموش کرده اید، که قصد استفاده از آن را به زودی زود داشتید اما هیچ جای نگرانی نیست چون سری واش این واش این مشکل را حل کرده است.

به این صورت که با استفاده از درب تعبیه شده روی در می توانید لباس یا لباس هایی که فراموش کرده اید را حتی بعد از شروع کار لباسشویی به آن اضافه کنید. این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی با دکمه های لمسی می باشد. این صفحه نمایش هم کاربری دستگاه را آسان تر کرده و هم زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می کند. ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا رده مصرف انرژی A+++ -55% را داراست که رده انرژی در واقع میزان مصرف انرژی دستگاه و کارایی آن را نشان می دهد.

ویژگی های شاخص

  • نوع موتور: دایرکت درایو
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
  • بر چسب مصرف انرژی: A+++ -55%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S50

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S50 از ماشین های لباسشویی جدید گروه صنعتی اسنوا می باشد. از قابلیت کاربردی این محصول می توان به تکنولوژی شستشو با بخار اشاره کرد. در این فناوری، بخار بافت لباس ها را نرمتر، اتوکشی را آسانتر و باکتری های آلرژی زا را از بین خواهد برد.

این مدل دارای موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد. این نوع موتور به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می شود. با بهبود عملکرد، مصرف انرژی این مدل از لباسشویی اسنوا تا 60% کمتر رسیده است. یعنی سالانه بخش زیادی از +++A گرید انرژی مبالغی که صرف پرداخت قبوض می شد، می تواند برای سایر هزینه های خانواده ذخیره شود.

سیستم شستشوی البسه با بخار Steam Wash از دیگر قابلیت های مهم این مدل از لباسشویی 9 کیلویی اسنوا محسوب می شود. این بخار گرمای زیادی دارد و بدون آسیب زدن به تار و پود لباس، باکتری های آلرژی زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو کشی را آسان تر می کند.

ویژگی های شاخص

  • نوع موتور:Q-BLDC Drive
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
  • بر چسب مصرف انرژی: A+++ -60%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W60

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W60 از سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی دارای طراحی درام الماسه قدرتمند نسل جدید می باشد، این درام با طراحی هوشمندانه و طراحی الماس مانندی که دارد هم در سرعت بالا باعث لرزش کمتری شده و همچنین از آسیب دیدن به الیاف البسه جلوگیری کرده و مانع چروک شدن لباس ها می شود.

این مدل دارای صفحه نمایش ال ای دی با دکمه های لمسی می باشد. این صفحه نمایش هم کاربری دستگاه را آسان تر کرده و هم زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می کند. سیستم بالانس اتوماتیک البسه از سیستم های کاربردی در ماشین لباسشویی اسنوا به شمار می آید که میزان وزن البسه را آنالیز کرده و نسبت به آن شستشو را انجام می دهد تا کیفیت شستشو بالا تر رفته و هم به موتور آن فشار زیادی وارد نشود.

همچنین این محصول از قابلیت های آن خشک کردن لباس ها با سرعت 1400 دور در دقیقه است. از دیگر قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش می توان به هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور s-guard tech، امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، شستشوی لباس کودک baby protect، شستشوی سریع، آبکشی شرعی اشاره کرد. شما با استفاده از شستشو سریع می توانید لباس هایتان را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید این برنامه در مواقعی که لباستان زیاد کثیف نیست و نمی خواهید آن را هر دفعه به مدت طولانی بشویید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

ویژگی های شاخص

  • نوع موتور: Q-BLDC Drive
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
  • بر چسب مصرف انرژی: A+++ -60%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
 لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتوانیم پتو و لحاف و میزان لباس بیشتری شسته و در انرژی و زمان صرفه جویی شود. این ماشین لباسشویی دارای تکنولوژی های نوین در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد.

قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. این محصول دارای برنامه تخصصی شستشو Blue Shine می باشد که این سیستم باعث ضد عفونی کنندگی قدرتمند می شود. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند. اوزون تولید شده به نابودی باکتری ها و مشکلات پوستی می انجامد و کمک می کند تا البسه را تا 99.9 درصد ضد عفونی می کند.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت : 9 کیلو
  • برنامه آبکشی شرعی: دارد
  • نوع موتور: Q-BLDC Drive
  • تعداد برنامه شستشو: 14 برنامه
 ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

چکیده

هر برندی قطعا دارای مزایا و معایب است که قبل از خرید باید بدانید تا در انتخاب خود اشتباه نکنید. این برند خوب ایرانی همواره سعی کرده است که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه دهد. ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به مزایایی که دارد از معایبی کمتری برخودار است که همین امر باعث می شود طرفدارای زیادی داشته باشد.

آخرین موردی که هنگام خرید باید دقت کرد گارانتی و خدمات پس از فروش است که برند اسنوا این قابلیت را به خوبی دارد و از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برخودار می باشد.

برچسب ها: اسنوا لباسشویی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *