راهنمای انتخاب بهترین فر توکار اسنوا بررسی 3 مدل

راهنمای انتخاب بهترین فر توکار اسنوا بررسی 3 مدل

لیلا عبدالهی ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

بهترین فر توکار اسنوا یکی از بهترین فرهای موجود در بازار است که طرفدارای بسیار زیادی دارد و از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است.

برند اسنوا یکی از برند های مورد علاقه کاربران میباشد. این برند با کیفیت و امکاناتی که در محصولات خود به کار میبرد رضایت بیشتر کاربران را به خود جلب کرده. یکی دیگر از محصولاتی که توسط این برند تولید میشود فر توکار اسنوا میباشد که در این محصولات نیز از بهترین متریال ها استفاده شده است.

در ادامه به بررسی بیشتر بهترین فر توکار اسنوا میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نکات مهم قبل از خرید فر توکار اسنوا

به طور کلی بهتر است بدانیم که در هنگام خرید فر توکار، چه نکاتی را باید مدنظر خود قرار دهیم تا یک خرید لذتبخش را تجربه نماییم.

نکات مهم قبل از خرید فر توکار اسنوا

گنجایش فر توکار

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید گاز فر توکار، توجه به ظرفیت داخلی فر توکار یا گنجایش آن است. فرهای توکار با گنجایش های متفاوت تولید میشوند و برای خانواده های معمولی، خرید فر توکار با گنجایش 55 لیتر تا 75 لیتر، گزینه مناسبی است. البته فرهای توکار با گنجایش های بالاتر نیز موجود میباشند و برای خانواده های پرجمعیت یا مصارف قنادی و شیرینی پزی، میتوان از فرهای توکار با گنجایش بالاتر استفاده نمود.

برخورداری از فن کانوکشن

یکی از ویژگی های مهم فرهای توکار با کیفیت، برخورداری از فن کانوکشن است. برای پخت یکنواخت تمامی نقاط مواد غذایی، حرارت باید به صورت یکسان به تمامی نقاط برسد و این کار وظیفه فن کانوکشن فر توکار است. فن کانوکشن با هدایت حرارت به صورت یکسان به تمامی نقاط مواد غذایی، سبب پخت مناسب مواد غذایی میشود و شما را از یک خوراکی خوش طعم و خوش پخت بهره مند میسازد.

قابلیت تمیز کردن آسان

شاید در ابتدا این نکته کم اهمیت باشد، اما پس از هر بار استفاده از فر توکار به اهمیت این موضوع پی میبرید. قابلیت آسان تمیز کردن فر توکار همواره از مهمترین نکاتی است که برندهای تولید کننده به آن توجه میکنند. برندها از دو روش برای آسان تمیز شدن فضای داخلی فر توکار استفاده میکنند؛ لعاب داخلی Easy to clean و قابلیت self clean

لعاب داخلی Easy to clean یا پوشش آسان تمیز شونده، از بهترین پوشش های داخلی فر توکار محسوب میشود. این نوع پوشش به شما کمک میکند تا چربی ها و مواد غذایی به آسانی تمیز شوند و نیاز به زمان زیادی برای پاک کردن چربی ها یا باقیمانده مواد غذایی نباشد.

قابلیت جدیدی که برخی از برندها از آن در انواع فر توکار خود استفاده میکنند، قابلیت self clean است. self clean به معنای خود تمیز کنندگی است و بر اساس نام آن تا حدودی میتوان دریافت که وظیفه تمیز کردن بر عهده خود دستگاه است. این قابلیت بدین صورت عمل میکند که دستگاه دمای فضای داخلی را بالا میبرد تا چربی ها و مواد غذایی یا به شدت نرم شوند و تمیز کردن آنها بسیار آسان گردد یا تبدیل به خاکستر گردند و تنها با کشیدن یک دستمال مرطوب، فضای داخلی فر توکار تمیز گردد.

اگر نمیخواهید پس از هر بار استفاده از فر توکار، مدت طولانی را صرف تمیز نمودن آن، همراه با مشقت بسیار نمایید، بهتر است در هنگام خرید، توجه نمایید که محصول مورد نظر شما، یکی از دو ویژگی بالا را داشته باشد.

برنامه های پخت متنوع

مجهز بودن فر توکار به برنامه های پخت متنوع، یک ویژگی بسیار کارآمد برای شما است. برنامه های پخت متنوع به شما کمک میکند تا بتوانید مواد غذایی را متناسب با سلیقه خود بپزید و میل نمایید. برنامه های پخت مانند گریل نمودن، پخت آسان (bake)، بریان کردن مواد غذایی، یخ زدایی و … میتواند به شما در هرچه بهتر و سریعتر آماده شدن غذای مطلوب، کمک نماید.

انواع فر توکار اسنوا

انواع فر توکار

خرید فر توکار بدون آشنایی با انواع آن، شاید پس از خرید شما را دچار مشکل کند. پس در ابتدا بد نیست تا انواع فر توکار را بشناسید و با آگاهی کامل اقدام به خرید یک نوع از آنها نمایید.

فر توکار برقی

اولین نوع فر توکار که به آن میپردازیم، فر توکار برقی است. فر توکار برقی را میتوان محبوب ترین انواع فر توکار دانست و بیشترین محصولات موجود در بازار، متعلق به نوع برقی فر توکار دارد. همانطور که از نام این محصول میتوان فهمید، فر توکار به کمک انرژی برق کار میکند و المنت های حرارتی فر توکار برقی پس از دریافت انرژی، حرارت مورد نیاز برای پخت را تامین میکنند.

فر توکار گازی

نوع دیگر فر توکار، فر توکار گازی است. نیاز به انرژی گاز، مهمترین نقطه ضعف این نوع فر توکار محسوب میشود؛ زیرا برای استفاده از فر توکار گازی، باید لوله کشی گاز صورت گیرد و شاید این موضوع از محبوبیت آن کاسته باشد. فر توکار گازی همانند فر توکار برقی میتواند یک غذای خوش طعم را در اختیار شما قرار دهد. قیمت فر توکار گازی از فر توکار برقی پایینتر است.

فر توکار گاز و برق

فر توکار گاز و برق، محبوب افرادی است که میخواهند به طور همزمان از دو انرژی گاز و برق برای پخت مواد غذایی خود استفاده کنند. این نوع فر توکار حرارت را از بالا و پایین به مواد غذایی منتقل میکند و میتواند یک غذای خوش طعم با پخت یکنواخت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

بررسی و انتخاب بهترین فر توکار اسنوا

بررسی و انتخاب بهترین فر توکار اسنوا

فر توکار اسنوا مدل SEO6-1413

فر توکار اسنوا مدل SEO6-1413 دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد.  فر توکار اسنوا مدل SEO6-1413 برقی بوده و دارای ظرفیت 64 لیتر می باشد. این فر توکار اسنوا دارای 9 برنامه پخت می باشد که می توانید با کمک صفحه نمایشگر LED موجود در آن، به راحتی  تنظیمات دستگاه را تغییر دهید. یکی از نکات کاربردی و مفید در این فر توکار داشتن درب شیشه ای سه جداره مقاوم در برابر حرارت می باشد زیرا شیشه ای بودن درب آن، شما را از روند پخت مطلع می کند. این محصول دارای فن کانوکشن است که کار آن جابه جایی و انتقال گرمای داخل محفظه و یکسان کردن گرما در تمام نقاط محفظه می باشد.

همچنین این فر توکار اسنوا دارای درب آرام بند، سینی کیک پزی، توری کروم، ریل تلسکوپی، المنت دور فن کانوکشن، جوجه گردان و پوشش داخلی آسان پاک شو می باشد. این محصول با کیفیت دارای ضمانت نامه 24 ماهه انتخاب الکترونیک می باشد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 64 لیتر
  • سوخت مصرفی: برقی
  • مجهز به جوجه گردان
  • دارای 9 برنامه پخت

فر توکار اسنوا مدل SEO7-8323

فر توکار اسنوا مدل SEO7-8323 دارای گنجایش 72 لیتر است که حجم خوبی از مواد غذایی در آن جای می گیرد. این فر توکار اسنوا مدل SEO7-8323 دارای بدنه ای بسیار زیبا بوده و رنگ آن مشکی می باشد و از ترکیب شیشه و استیل تشکیل شده است. این محصول دارای کنترل پنلی از نوع LED دیجیتال بوده که با استفاده از آن می توانید دستگاه را تنظیم نمایید. جنس این کنترل پنل از شیشه می باشد. نوع درب این محصول 3 جداره با لولای آرام بند بوده و به سمت جلو باز می شود.

همچنین این فر توکار اسنوا دارای رتبه انرژی A بوده و توان آن برابر 3200 وات می باشد. حداکثر دمای این محصول برابر 250 (درجه سانتی گراد) بوده و نوع سوخت آن، برق می باشد. از اقلام همراه این محصول می توان به سینی عمیق، سینی کم عمق، شلف و سیخ جوجه گردان اشاره کرد.

این فر توکار دارای 10 برنامه پخت متفاوت است که امکان پخت انواع مواد غذایی و غذا ها را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. از ویژگی های این فر توکار اسنوا مدل SEO7-8323 می توان به فعالیت همزمان هیتر بالا و پایین، هیتر پایین، هیتر بالا، تهویه، هیتر پایین و کانوکشن، هیتر، فن و توربوفن اشاره کرد. این محصول دارای قابلیت یخ زدایی بوده و مجهز به سیستم تمیز کننده ETC می باشد. همچنین مدل SEO7-8323 مجهز به فن داکتی، فن خنک کننده، فن انتقال حرارت، جوجه گردان، گریل بالا و پایین، ریل تلسکوپی، دماسنج دیجیتال، تایمر دیجیتال، درب خنک و قابل لمس و قفل کودک می باشد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 72 لیتر
  • سوخت مصرفی: برقی
  • تعداد برنامه: 10 عدد
  • نوع نمایشگر: دیجیتال
بهترین فر توکار اسنوا

فر توکار برقی اسنوا مدل SEO6-1603

فر توکار برقی اسنوا مدل SEO6-1603 از سری محصولات جدید در حوزه پخت و پز می باشد. این فر از نوع توکار بوده و دارای طراحی و جذابیت ظاهری زیبایی می باشد. فر توکار اسنوا دارای حجم 64 لیتر می باشد و از فضای بزرگی برای پخت و پز برخوردار می باشد.  وجود برنامه های پخت متونع در فر توکار برقی اسنوا از دیگر قابلیت های مهم و کاربردی این فر توکار بشمار می رود، این محصول دارای 8 برنامه پخت بوده که با هر کدام می توان پخت و پز مورد نظر خود را انجام دهید.

وجود صفحه نمایشگر از نوع LED در قسمت بالای دستکاه نشان دهنده وضعیت دستگاه بوده و کاربری دستگاه را آسان می کند. این فر دارای کیفیت ساخت عالی و امکانات پیشرفته ای داشته که نیاز کاربران را برای پخت انواع غذاها برطرف می کند. 

از دیگر قابلیت های مهم موجود در فر توکار برقی اسنوا مدل SEO6-1603 می توان به وجود فن کانوکشن قدرتمند برای کاهش دمای فضای فر برای عملکرد بهتر و موثرتر ، سیستم آسان پاک شو در پوشش داخلی فر ، وجود شیشه 3 جداره نشکن قدرتمند ، وجود سینی مخصوص کیک پزی و توری کروم ، وجود سیستم درب آرام بند ، المنت دور فن کانوکشن ، وجود ریل تلسکوپی و جوجه گردان  و همچنین طراحی ظاهری زیبا و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه اشاره کرد. 

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 64 لیتر
  • سوخت مصرفی: برقی
  • مجهز به جوجه گردان
  • دارای 8 برنامه پخت
فر توکار اسنوا

چکیده

در این مطلب به بررسی بیشتر فر توکار اسنوا پرداختیم و نکات موثر در خرید و انتخاب شما را ارائه دادیم. شما کاربران عزیز با توجه به مطالب گفته شده میتوانید بهترین فر توکار اسنوا را برای خود انتخاب کنید و از امکانات و کیفیت مطلوب آن نهایت استفاده را ببرید.

برچسب ها: اسنوا فر توکار
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *