بررسی بهترین بخاری گازی نیک کالا+ 5 مدل از بهترین ها

بررسی بهترین بخاری گازی نیک کالا+ 5 مدل از بهترین ها

لیلا عبدالهی ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ 3 روز پیش

بخاری گازی نیک کالا با طراحی های خاص و منحصر به فرد و ارتقاء بازدهی حرارتی، تا حدود 20درصد مصرف گاز را کاهش می دهند. شرکت نیک کالا با ۱۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سیستم گرمایشی به خصوص بخاری گازی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بخاری در کشور ایران می باشد.

محصولات این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات در قسمت های برش کاری، برس کاری، رنگ و لعاب کاری تولید می شوند. برند نیک کالا انواع مدل بخاری را از جمله هیزمی، اتوماتیک، شومینه ای، چدنی و … با بالاترین کیفیت روانه بازار می کند.

در میان این محصولات بخاری گازی نیک کالا از جمله پرطرفدارترین مدل های تولید شده در شرکت نیک کالا می باشند و فروش بسیار زیادی در بازار دارند. تمامی بخاری های شرکت نیک کالا دارای ۲۴ ماه گارانتی شرکتی می باشند و همین نکته باعث می شود خیال افراد از خرید آن ها کاملا راحت باشد. 

در ادامه به بررسی بهترین بخاری گازی نیک کالا میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

راهنمای خرید بخاری گازی نیک کالا

برای خرید بخاری گازی نیک کالا، باید به عوامل مختلفی مانند نوع بخاری، توان حرارتی، امکانات و ویژگی ها، قیمت و برند توجه کنید. در ادامه به بررسی هر یک از این عوامل می پردازیم:

راهنمای خرید بخاری گازی نیک کالا

نوع بخاری

بهترین بخاری های گازی نیک کالا در انواع مدل های ایستاده، دیواری و شومینه ای تولید می شوند. بخاری های ایستاده برای فضاهای بزرگ و باز مناسب هستند. بخاری های دیواری برای فضاهای کوچک و محدود مناسب هستند. بخاری های شومینه ای برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی مناسب هستند.

توان حرارتی

توان حرارتی بخاری گازی نشان دهنده میزان گرمایی است که بخاری می تواند تولید کند. توان حرارتی بخاری باید با اندازه و فضای مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. به طور کلی، برای هر مترمربع فضای گرمایشی، به ۱۰۰۰ کیلوکالری توان حرارتی نیاز است.

امکانات و ویژگی ها

بخاری های گازی نیک کالا دارای امکانات و ویژگی های مختلفی مانند ترموستات، فندک و نشانگر سطح سوخت هستند. ترموستات به شما کمک می کند تا دمای بخاری را به طور دقیق تنظیم کنید. فندک به شما کمک می کند تا بخاری را به راحتی روشن کنید. نشانگر سطح سوخت به شما کمک می کند تا از میزان سوخت باقی مانده در بخاری مطلع شوید.

ویژگی یک بخاری خوب

  1. بخاری را بایدمناسب با متراژ جایی که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید.
  2. بخاری که خریداری می کنید باید حتما برچسب انرژی داشته باشد.
  3. بخاری‌ هایی که بزرگ‌ تر هستند به این دلیل که ورقه‌ های آهنی بیشتری در هنگام  ساخت به آن اضافه می کنند قیمت آن ها بیشتر است.
  4. بخاری خریداری کنید که دارای ترموکوپل باشد و از نشان استاندارد برخوردار باشد.
  5. بخاری های دیواری فضای کمتری نسبت به بخاری های زمینی اشغال می کنند اما نسبت به بخاری های زمینی حرارت کمتری دارند.
  6. بهترین انتخاب برای طول شلنگ گاز بخاری ۱۲۰ سانتی متر می باشد.
  7. وقتی که بخاری روشن می کنید باید به این نکته توجه کنید که دودکش آن داغ شود اگر چنین نباشد یعنی مسیر هوا کش بسته است و این بسیار خطرناک است.
  8. قیمت بخاری‌ ها با توجه به حجم و ابعاد و طرحی که دارند متفاوت است. 

بخاری بدون دودکش خریداری کنیم یا دودکش دار؟

سیستم ایمنی ODS باید در بخاری های بدون دودکش به کار گرفته شود و بسیار اهمیت دارد. این سیستم وقتی که به هر دلیلی اکسیژن محیط به ۱۸ درصد و پایین تر برسد جریان گاز ورودی به بخاری را قطع می کند و باعث جلوگیری از ایجاد خطر های ناشی از قطع شدن گاز می شود. از این نوع بخاری در محیط های بسته مانند اتاق خواب، اتاق زیرشیروانی، زیرپله، انباری، پارکینگ، حمام، هتل، شیرخوارگاه، کودکستان و هر جایی که تهویه خوبی نداشته باشد نمی توانید استفاده کنید.

مصرف انرژی در بخاری گازی

در هنگام خرید باید حتما به برچسب انرژی بخاری توجه کنید زیرا به شما کمک می کند تا با خرید بهتر مصرف کمتر و بازده بالاتر هزینه کمتری را بپردازید.برچسب انرژی در بخاری باید بین C تا F باشد.  

بخاری گازی نیک کالا+ 5 مدل از بهترین ها

بخاری گازی نیک کالا+ 5 مدل از بهترین ها

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 24000 آذر مدل MC24

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 24000 آذر مدل MC24 با طراحی زیبا و شیشه اروپا / ژاپنی و مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 750 درجه سانتی گراد، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی بخاری گازی نیک کالا و طبق استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE می باشد. بخاری گازی نیک کالا مدل MC24 به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد .

از ویژگی های بارز بخاری گاز سوز طرح شومینه نیک کالا Nicala MC 24 می توان به سیستم ODS آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 24000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 25000 ثمین مدل MC25

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 25000 ثمین مدل MC25 یکی از محصولات با کیفیت شرکت بزرگ نیک کالا تولید کننده بخاری های گاز سوز در کشور می باشد. بخاری گازی نیک کالا مدل 25000 طرح شومینه ثمین با توان حرارتی بسیار بالا تمام محیط را در روزهای سرد زمستانی گرم می کند.

بخاری گازی نیک کالا مدل MC25 با روکش لعاب نسوز طراحی شده است که زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط خانه و یا محل کار شما می بخشد. این بخاری گازی مصرف انرژی پایین با کیفیت با گاز شهری تنظیم شده است و چنانچه الزاما تصمیم به استفاده از گاز مایع (کپسول) داشته باشید باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری (پیلوت، اوریفس، …) به عمل آید که این امر باید حتما توسط سرویس کاران آموزش دیده (مجاز) نیک کالا انجام شود و مسائل ایمنی در آن حتما باید لحاظ گردد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 25000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

بخاری گازی نیک کالا 14000 سرامیکی مدل CE14 مشکی

بخاری گازی نیک کالا 14000 سرامیکی مدل CE14 مشکی یکی از محصولات با کیفیت در حوزه گرمایشی از شرکت قدیمی و معتبر NICALA می باشد. این بخاری با طراحی زیبا ، طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE و TSE می باشد.

از ویژگی های بارز بخاری گازی نیک کالا مدل CE14 می توان به سیستم ODS آن اشاره نمود. این سیستم جدید به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد. بخاری گازی نیک کالا مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 14000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

بخاری گازی نیک کالا 20000 مدل مهتاب MB-20

بخاری گازی نیک کالا مدل MB-20 یکی از محصولات با کیفیت در حوزه گرمایشی از شرکت قدیمی و معتبر NICALA می باشد. این بخاری گازی با طراحی زیبا، طبق استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE می باشد.از ویژگی های بارز بخاری گازی نیک کالا مدل MB-20 می توان به سیستم OSD آن اشاره نمود. این سیستم جدید به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد.

همچنین بخاری گازسوز ایده آل مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد.

ویژگی های شاخص

  • نوع سوخت :گاز شهری
  • نیاز به دودکش :بله
  • سیستم ایمنی ODS
  • شیشه مقاوم
بخاری گازی نیک کالا

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 30000 نفیس مدل MC30

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا 30000 نفیس مدل MC30 یکی از محصولات با کیفیت شرکت بزرگ نیک کالا بوده و از طراحی و زیبایی خاصی با طرح شومینه ای بهره می برد. بخاری گازی نیک کالا مدل زرین با طراحی زیبا و شیشه اروپا / ژاپنی و مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 750 درجه سانتی گراد، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نیک کالا و طبق استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE می باشد.

بخاری گازی نیک کالا مدل MC30 با روکش لعاب نسوز طراحی شده است که زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط خانه و یا محل کار شما ببخشد. این بخاری با کیفیت، با گاز شهری تنظیم شده است و چنانچه الزاما تصمیم به استفاده از گاز مایع (کپسول) داشته باشید باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری (پیلوت، اوریفس، …) به عمل آید که این امر باید حتما توسط سرویس کاران آموزش دیده (مجاز) نیک کالا انجام شود و مسائل ایمنی در آن حتما باید لحاظ گردد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 30000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

چکیده

در مجموع، کیفیت بخاری گازی نیک کالا خوب است. این بخاری ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده اند و دارای طراحی زیبا و کاربردی هستند. همچنین، بخاری های گازی نیک کالا دارای استانداردهای ایمنی لازم هستند و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کنند.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *