راهنمای انتخاب بهترین بخاری گازی برند نیک کالا+ 3 مدل برجسته

راهنمای انتخاب بهترین بخاری گازی برند نیک کالا+ 3 مدل برجسته

لیلا عبدالهی ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ 4 ساعت پیش

بخاری گازی برند نیک کالا مناسب خود را می‌توانید با اندکی تحقیق، برای خود پیدا کنید. نیک کالا یکی از بهترین و مشهورترین برندهای مطرح در حوزه تولید انواع بخاری ‌های گازسوز می‌ باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا یکی از بزرگترین و مجهزترین تولید کنندگان بخاری، اجاق گاز و شومینه گازی می باشد. که با بیش از ۵۰ سال سابقه به عنوان یک برند شناخته شده در عرضه محصولات مختلف توانسته است تندیس های مختلف و استانداردهای ملی ایران و استاندارد  “CE” را به دست آورد و اکنون توانسته است مجوز ورود محصولات خود به اروپا را به عنوان اولین تولید کننده بخاری گازی در خاورمیانه دریافت کند.

در زمستان، مهم‌ترین منبع تامین گرمایش منزل در ساختمان‌های که دارای موتورخانه نیستند، بخاری گازسوز است و یکی از بهترین بخاری های گازی، برخاری گازی برند نیک کالا می‌باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر بهترین بخاری گازی برند نیک کالا میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب بخاری گازی برند نیک کالا

برای خرید بخاری گازی برند نیک کالا، باید به عوامل مختلفی مانند نوع بخاری، توان حرارتی، امکانات و ویژگی ها، قیمت و برند توجه کنید. در ادامه به بررسی هر یک از این عوامل می پردازیم:

راهنمای انتخاب بخاری گازی برند نیک کالا

نوع بخاری

بهترین بخاری گازی برند نیک کالا در انواع مدل های ایستاده، دیواری و شومینه ای تولید می شوند. بخاری های ایستاده برای فضاهای بزرگ و باز مناسب هستند. بخاری های دیواری برای فضاهای کوچک و محدود مناسب هستند. بخاری های شومینه ای برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی مناسب هستند.

توان حرارتی

توان حرارتی بخاری گازی نشان دهنده میزان گرمایی است که بخاری می تواند تولید کند. توان حرارتی بخاری باید با اندازه و فضای مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. به طور کلی، برای هر مترمربع فضای گرمایشی، به ۱۰۰۰ کیلوکالری توان حرارتی نیاز است.

امکانات و ویژگی ها

بخاری گازی برند نیک کالا دارای امکانات و ویژگی های مختلفی مانند ترموستات، فندک و نشانگر سطح سوخت هستند. ترموستات به شما کمک می کند تا دمای بخاری را به طور دقیق تنظیم کنید. فندک به شما کمک می کند تا بخاری را به راحتی روشن کنید. نشانگر سطح سوخت به شما کمک می کند تا از میزان سوخت باقی مانده در بخاری مطلع شوید.

کیفیت بخاری گازی برند نیک کالا

بخاری ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده اند و دارای طراحی زیبا و کاربردی هستند. همچنین، بخاری های گازی نیک کالا دارای استانداردهای ایمنی لازم هستند و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کنند.

مزایای بخاری گازی برند نیک کالا

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا و کاربردی
  • ایمنی بالا
  • تنوع مدل و قیمت

معایب بخاری گازی برند نیک کالا

  • مصرف سوخت بالا
  • تولید آلودگی هوا
  • خطر آتش سوزی

ویژگی یک بخاری خوب

  • بخاری را بایدمناسب با متراژ جایی که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید.
  • بحخاری که خریداری می کنید باید حتما برچسب انرژی داشته باشد.
  • بخاری‌ هایی که بزرگ‌ تر هستند به این دلیل که ورقه‌ های آهنی بیشتری در هنگام  ساخت به آن اضافه می کنند قیمت آن ها بیشتر است.
  • بخاری خریداری کنید که دارای ترموکوپل باشد و از نشان استاندارد برخوردار باشد.
  • بخاری های دیواری فضای کمتری نسبت به بخاری های زمینی اشغال می کنند اما نسبت به بخاری های زمینی حرارت کمتری دارند.
  • بهترین انتخاب برای طول شلنگ گاز بخاری ۱۲۰ سانتی متر می باشد.
  • وقتی که بخاری روشن می کنید باید به این نکته توجه کنید که دودکش آن داغ شود اگر چنین نباشد یعنی مسیر هوا کش بسته است و این بسیار خطرناک است.
  • قیمت بخاری‌ ها با توجه به حجم و ابعاد و طرحی که دارند متفاوت است. 

مصرف انرژی در بخاری گازی

در هنگام خرید باید حتما به برچسب انرژی بخاری توجه کنید زیرا به شما کمک می کند تا با خرید بهتر مصرف کمتر و بازده بالاتر هزینه کمتری را بپردازید.برچسب انرژی در بخاری باید بین C تا F باشد.  

بهترین بخاری گازی برند نیک کالا

بهترین بخاری گازی برند نیک کالا

بخاری گازی نیک کالا 18000 آفتاب مدل AF18

بخاری گازی برند نیک کالا 18000 آفتاب مدل AF18 یکی از محصولات با کیفیت در حوزه گرماشی از شرکت قدیمی و معتبر NICALA می باشد. این مدل بخاری گازی نیک کالا با طراحی زیبا، طبق استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE می باشد. این مدل بخاری به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد. این محصول دارای مصرف انرژی پایین تری نسبت به مدل های مشابه خود دارد.

از ویژگی های بارز بخاری گازی کم مصرف نیک کالا می توان به سیستم OSD آن اشاره نمود. این سیستم جدید به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد. همچنین بخاری گازسوز نیک کالا مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد. از دیگر ویژگی‌‌ های بخاری گازی برند نیک کالا می‌ توان به ظرفیت حرارتی 8100 – 3800 کیلو کالری بر ساعت و گرید انرژی D اشاره نمود.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 18000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

بخاری گازی نیک کالا 6000 سحر مدل MN6

بخاری گازی برند نیک کالا 6000 سحر مدل MN6 یکی از محصولات با کیفیت در حوزه گرمایشی از شرکت قدیمی و معتبر NICCALA می باشد. این بخاری با طراحی زیبا، طبق استاندارد ملی ایران، استاندارد CE و TSE است. بخاری سحر به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد. این محصول دارای مصرف انرژی پایین تری نسبت به مدل های مشابه خود دارد.

از ویژگی های بارز بخاری گازی نیک کالا سحر مدل MN6 می توان به سیستم OSD آن اشاره نمود. این سیستم جدید به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد. همچنین این مدل بخاری گازی نیک کالا مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد. از دیگر ویژگی‌‌های بخاری گاز سوز می‌ توان به ظرفیت حرارتی 3500 – 1800 کیلو کالری بر ساعت و گرید انرژی E اشاره نمود.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 6000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد
بخاری گازی برند نیک کالا

بخاری گازی نیک کالا 12000 مرجان مدل MN12 مشکی

بخاری گازی نیک کالا 12000 مرجان مدل MN12 مشکی از بخاری گازی های دودکش دار برند نیک کالا است که با حداکثر ظرفیت 8000 کیلو کالری بر ساعت گرما تولید می کند. حجم گرما دهی متر مربع در بخاری گازی 50 تا 70 متر مربع و حداقل ظرفیت گرمادهی در آن  3800 کیلو کالری بر ساعت است. سیستم ایمنی ترموکوپل از سیستم های کاربردی در بخاری گازی نیک کالا به شمار می آید. این سیستم جهت افزایش ایمنی دستگاه تعبیه شده که نسبت به کاهش میزان اکسیژن هوا حساسیت نشان می دهد.

از ویژگی بارز این محصول می توان به سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS) اشاره کرد. این سیستم به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش اکسیژن، دستگاه را به صورت خودکار خاموش می کند تا از بروز مشکل پیشگیری کند. شیشه سکوریتی ایمن و گاورنر از مشخصه های دیگر بخاری گازی نیک کالا هستند. بخاری گازی 12000 نیک کالا نیاز به دودکش دارد که طول قطر دودکش 100 میلی متر است.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 12000
  • نوع سوخت: گاز شهری
  • نوع بخاری گازی: دودکش دار
  • سنسور کنترل اکسیژن ods: دارد

چکیده

 بخاری گازی برند نیک کالا از بهترین و باکیفیت ترین محصولات گرمایشی در سراسر کشور می باشند. این شرکت محبوب علاوه بر کیفیت محصولات خود به قیمت آن ها نیز بسیار توجه کرده است. قیمت بخاری های گازی نیک کالا در مقایسه با امکاناتی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *