معرفی 4 مدل از بهترین اجاق گاز دوو

معرفی 4 مدل از بهترین اجاق گاز دوو

لیلا عبدالهی ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

انتخاب بهترین اجاق گاز دوو بین مدل های متنوع کار بسیار دشواری هست. بنابراین در انتخاب آن باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و با تمام نکات موجود بررسی کرد.

محل تولد شرکت لوازم خانگی دوو در شهر سئول کره جنوبی است. به افتخار مدیر این شرکت نام مدیر را برای این برند گذاشته شده است. دوو یکی از فوق‌العاده‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت است. اجاق گاز دوو ی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

این اجاق گازها به دلیل داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد، متقاضیان زیادی دارند. برای مثال  فناوری‌های پرکاربردی مانند فرهای بزرگ چند کاره در آن‌ها به کار گرفته شده که وجود این فرها در کنار شعله‌های پرقدرت موجب می‌شود تا افراد بتوانند مزه شیرین آشپزی را بچشند.

محصولات دوو در سراسر دنیا محبوب هستند؛ به طوری که مردم حتی در کشورهایی مانند اسپانیا، مکزیک، لهستان، چین و مالزی در حال استفاده از لوازم خانگی دوو هستند. در ایران نیز یک برند پرطرفدار به حساب می‌آید که بیشتر کاربران به آن نمره قابل قبولی داده‌اند.

در ادامه به بررسی بیشتر بهترین اجاق گاز دوو میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی و امکانات بهترین اجاق گاز دوو

ویژگی و امکانات بهترین اجاق گاز دوو

اجاق گازهای دوو بطور کلی از کیفیت خوبی برخوردارند. علاوه بر کیفیت و طراحی زیبا امکانات به ویژه ای نیز دارند. به‌طوری که توانسته‌اند با سایر رقبا همچون سامسونگ رقابت کنند.

تکنولوژی‌های فوق العاده

در این وسایل تکنولوژی‌های روز دنیا مانند یخ زدایی مواد غذایی، نمایشگر هوشمند و فن انتقال حرارت به کار گرفته شده است. تمام این امکانات آشپزی را برای کاربران راحت‌تر می‌کند و سبب طبخ یک غذای ایده‌آل خواهد شد.

 فر باکیفیت

وجود یک فر با کیفیت دارای فن کانوکشن که در داخل اجاق گاز دوو تعبیه شده، دست کاربران را برای کیک پزی و پختن غذاهای خوشمزه باز می‌گذارد.

موتور جوجه گردان

به علاوه داشتن موتور جوجه گردان و قابلیت گریل مواد غذایی، از دیگر امکانات این دستگاه‌ها به حساب می‌آیند که امکان پختن غذاهای گوناگون را برای کاربران فراهم می‌آورد.

 گارانتی خوب

گارانتی ۲۴ ماهه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند وسیله خود را تعمیر نمایند و در کل خیالشان بابت اجاق گاز راحت باشد.

بررسی 4 مدل از بهترین اجاق گاز دوو

تا کنون با مشخصات کلی اجاق گاز دوو آشنا شدید. حال نوبت آن می‌رسد که چند مدل از بهترین اجاق گازهای دوو را به شما معرفی نماییم.

بررسی 4 مدل از بهترین اجاق گاز دوو

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2111N

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2111N دارای پایه قابل تنظیم و ساخته شده از استیل است که از لحاظ ظاهری چیزی کم ندارد و می‌توان گفت مطمئناً آشپزخانه شما را زیباتر خواهد کرد. این اجاق گاز حرفه‌ای ابعادی به اندازه ۹۰ در ۹۴ در ۶۵ سانتی‌متر دارد که با ۵ شعله پرقدرت می‌تواند غذاهای لذیذی برای شما آماده کند. از دیگر مزایای مدل DGC5-2111N New Imperial می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این محصول دارای تایمر دیجیتال میباشد. تایمر به شما در تنظیم زمان پخت کمک خواهد کرد. این قابلیت جذاب به کاربران این امکان را می‌دهد تا تمام مراحل پخت را مدیریت کنند؛ به این ترتیب دیگر خبری از بوی سوختگی نیست. همچنین با صفحه نمایش دیجیتال کاربران تغییرات را به راحتی در دستگاه اعمال میکنند.

از دیگر امکاناتی که اجاق گاز مدل DGC5-2111N New Imperial در اختیار شما قرار می‌دهد، پخت یکنواخت غذاها است. در حقیقت این مدل با استفاده از فن گردش هوای داغ و المنت برقی، می‌تواند حرارت را به صورت عادلانه‌ای در محفظه فر پخش کند. همچنین این مدل مجهز به فن خنک کننده است که پس از هر بار اتمام پخت و پز دمای دستگاه را پایین می‌آورد.

ویژگی های شاخص

  • نوع اجاق گاز: فردار
  • شعله زمان دار: دارد
  • تعداد شعله: 5 شعله
  • نوع صفحه رویه: استیل
  • نوع تایمر: دیجیتال لمسی

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2112N

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2112N یکی از محصولات خوش طرح و با کیفیت شرکت دوو است. این محصول ویژگی های منحصر به فردی در زمینه لوازم پخت و پز خانگی دارد. این مدل اجاق گاز با طراحی بی نظیر خود، زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. برای این مدل اجاق گاز ابعاد 940x650x900 mm در نظر گرفته شده که در هر آشپزخانه ای به راحتی جا میگیرد. سیستم یخ زدایی از دیگر مشخصه ی اجاق گاز دوو محسوب می شود این سیستم قابلیت گرم کردن غذا های منجمد را دارد که این کار با توان کمتری انجام می گردد.

اجاق گاز نیو‌ ایمپریال 5 شعله DGC5-2112N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است. تایمر دیجیتال اجاق گاز دوو داری ویژگی و قابلیت متفاوتی است که هر کدام در جای خود خیلی کمک تان می کند از جمله قطع کن شعله که با برنامه ریزی در زمان مشخص شعله را قطع کرده و مانع از سوختن غذا می شود و ما می توانیم با تکیه بر تایمر دیجیتال اجاق گاز به باقی کار هایمان بدون استرس رسیدگی کنیم. همچنین سر شعله‌ های این محصول ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب می باشند.

درب گرم خانه اجاق گاز برای سهولت به دسترسی گرم خانه به صورت کشویی طراحی شده است. به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز از لعاب سلف کلین self cleaning درون محفظه فر استفاده شده است. فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است.

ویژگی های شاخص

  • نوع اجاق گاز: فردار
  • شعله زمان دار: دارد
  • تعداد شعله: 5 شعله
  • نوع صفحه رویه: استیل
  • نوع تایمر: دیجیتال لمسی
بهترین اجاق گاز دوو

اجاق گاز مبله دوو سری ایمپریال مدل DGC5-2101N

ز بهترین اجاق گاز دوو که اتفاقاً قیمت مناسبی هم دارد، می‌توان به اجاق گاز مبله دوو سری ایمپریال مدل DGC5-2101N اشاره کرد. این دستگاه با داشتن ابعادی به اندازه ۹۰۰ در ۶۵۰ در ۹۴۰ میلی‌متر به راحتی در آشپزخانه شما قرار می‌گیرد. در کل این گاز با طراحی زیبا، جذابیت آشپزخانه شما را دوچندان خواهد کرد. به طور کلی این وسیله با داشتن عملکرد بی‌نظیر خیال شما را بابت اجاق گاز راحت خواهد کرد. از جمله ویژگی های این اجاق گاز ب شرح زیر میباشد:

صفحه نمایش لمسیاجاق گاز ایمپریال 5 شعله DGC5-2101N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است.

درب گرمخانه کشوییبرای سهولت به دسترسی گرمخانه در اجاق گاز دوو مدل 2101N به صورت کشویی طراحی شده است.

لعاب سلف کلین درون محفظه فر: سلف کلین self cleanin به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز استفاده شده است.

فن خنک کنندهفن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است.

ویژگی های شاخص

  • نوع اجاق گاز : فردار
  • شعله زمان دار: دارد
  • تعداد شعله: 5 شعله
  • نوع صفحه رویه: استیل
  • نوع تایمر: دیجیتال لمسی

اجاق گاز مبله دوو سری ایمپریال مدل DGC5-2102N

یکی از پرفروش‌ترین اجاق گاز مبله دوو مدل سری ایمپریال DGC5-2102N است که با داشتن رنگ سفید و در ابعادی به اندازه ۹۰۰ در ۶۵۰ در ۹۴۰ میلی‌متر به فروش می‌رسد. این محصول دارای ۵ شعله است که می‌توانند با قدرت کار کنند. جنس استیل باکیفیت، کارایی و طول عمر دستگاه را دوچندان می‌ کند. به علاوه این محصول یک فر با گنجایش ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر دارد که با استفاده از جوجه گردان داخل آن می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را آماده کنید. از دیگر ویژگی‌های اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش لمسی: اجاق گاز ایمپریال 5 شعله DGC5-2102N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز

در آن تعبیه شده است.

درب گرمخانه کشوییبرای سهولت به دسترسی گرمخانه در اجاق گاز دوو مدل 2102N به صورت کشویی طراحی شده است.

لعاب سلف کلین درون محفظه فر: سلف کلین self clesning به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز استفاده شده است.

فن خنک کنندهفن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است.

اجاق گاز دوو

چکیده

به بررسی اجاق گازهای دوو پرداختیم و چهار مدل از بهترین اجاق گاز دوو را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی را برگزینید. البته به دلیل تنوع بالا اجاق گازها در بازار ایران، پیدا کردن یک اجاق گاز باکیفیت با قیمت عالی یک هنر به حساب می‌آید. اما خوشبختانه انواع گفته شده با داشتن امکانات خلاقانه و طول عمر بالا می‌توانند نیاز شما از اجاق گاز را به خوبی برآورده کنند.

برچسب ها: اجاق گاز دوو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *