بررسی 3 مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید استیل دوو

بررسی 3 مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید استیل دوو

لیلا عبدالهی ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

یخچال ساید بای ساید استیل دوو یکی از محبوب ترین انواع یخچال ها در بازار است. این یخچال ها دارای ظرفیت و امکانات زیادی هستند و برای خانواده های پرجمعیت یا کسانی که نیاز به فضای زیادی برای ذخیره مواد غذایی دارند، گزینه مناسبی هستند.

دوو برندی کره ای است که فعالیت خود را در سال ۱۹۶۷ آغاز کرده است. این برند در حال حاضر توانسته با تولید و عرضه محصولاتی بسیار باکیفیت خوش قیمت در بازار های جهانی جایگاه بسیار ویژه ای را برای خود به دست آورد. انواع یخچال ها، انواع ماشین های لباسشویی، انواع ماشین های ظرفشویی، جاروبرقی ها و… از جمله محصولاتی هستند که توسط این برند محبوب تولید و عرضه میشوند.

در ادامه به بررسی بیشتر یخچال ساید بای ساید استیل دوو میپردازیم همچنین نکات مهمی را بیان میکنیم که میتواند در انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید دوو به شما کمک میکند. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کیفیت یخچال ساید بای ساید استیل دوو

میتوان کیفیت یخچال ساید بای ساید استیل دوو را از دو دیدگاه نظرخریداران و فنی مورد بررسی قرار داد. در این بخش ما هر دو دیدگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با مطالعه این بخش بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت یخچال ساید بای ساید استیل دوو

شکل ظاهری

بدون شک یخچال های ساید بای ساید دوو از لحاظ طراحی و زیبایی در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوری که هر کسی با هر نوع سلیقه ای میتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. تنوع در رنگ بندی، طراحی زیبا و استاندارد، استفاده از نمایشگر های زیبا و باکیفیت و… از جمله ویژگی های شکل ظاهری این محصولات است.

موتور

دوو در ساخت یخچال های ساید بای ساید خود از موتور های بسیار باکیفیت و بهینه استفاده کرده است. موتور یخچال های ساید دوو براساس تکنولوژی های روز جهان ساخته شده است و این میتواند میزان مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

سامانه کنترل سرما

در یخچال ساید بای ساید استیل دوو سامانه ای برای مدیریت و کنترل سیستم سرمایش یخچال وجود دارد که توسط این سامانه میزان سرمای یخچال مدام اندازه گیری میشود و اطلاعات به پردازشگر مرکزی ارسال میشود. پردازشگر مرکزی هم براساس دمای تنظیم شده توسط کاربر عملکرد کمپرسور ها را بهینه میکنند. با این سیستم مواد غذایی مدت زمان بیشتری در یخچال دوام میاورند.

و چند ویژگی دیگر

سامانه فیلترینگ هومشند، حذف بوی نامطبوع و باکتری ها، مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی بهینه، دارا بودن ابسردکن اتوماتیک، قابلیت ضد برفک و… از جمله ویژگی ها و مزایایی یخچال های ساید بای ساید دوو هستند.

نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید دوو

ظرفیت یخچال یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید هنگام خرید آن در نظر بگیرید. ظرفیت یخچال باید متناسب با نیاز خانواده شما باشد. برای یک خانواده 4 نفره، ظرفیت یخچالی با ظرفیت 30 فوت (700 لیتر) مناسب است. اگر خانواده شما بزرگ‌تر است، باید یخچالی با ظرفیت بالاتر خریداری کنید.

نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید دوو

نوع یخچال

یخچال‌های ساید دوو در دو نوع یخچال-فریزر دوقلو و یخچال-فریزر درب فرانسوی تولید می‌شوند. یخچال‌های درب فرانسوی فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند، اما قیمت بالاتری نیز دارند.

  • یخچال‌های درب فرانسوی دارای دو درب بزرگ در قسمت بالایی و دو درب کوچک در قسمت پایینی هستند. درب‌های بزرگ این یخچال‌ها دسترسی به مواد غذایی را آسان‌تر می‌کنند.
  • یخچال‌های یخچال-فریزر دوقلو دارای دو قسمت مجزا برای یخچال و فریزر هستند. این یخچال‌ها فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند، اما قیمت پایین‌تری نیز دارند.

سیستم سرمایش

یخچال‌های ساید دوو با سیستم سرمایش No Frost تولید می‌شوند. این سیستم از تشکیل برفک در یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند.

در سیستم سرمایش No Frost، هوای سرد به طور مداوم در یخچال و فریزر جریان دارد. این جریان هوا از تشکیل برفک در دیواره‌های یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند.

امکانات

بهترین یخچال‌های ساید دوو دارای امکانات مختلفی مانند آبسردکن، یخساز اتوماتیک، درب سوم و … هستند. بسته به نیاز و بودجه خود، می‌توانید یخچالی با امکانات مورد نظر خود انتخاب کنید.

  • آبسردکن: آبسردکن یکی از امکانات پرکاربرد یخچال‌ها است. آبسردکن به شما امکان دسترسی به آب سرد بدون باز کردن درب یخچال را می‌دهد.
  • یخساز اتوماتیک: یخساز اتوماتیک به شما امکان تولید یخ در یخچال را می‌دهد. یخساز اتوماتیک می‌تواند به صورت دستی یا خودکار روشن شود.
  • درب سوم: درب سوم یکی از امکانات جدید یخچال‌های ساید دوو است. درب سوم دسترسی به مواد غذایی تازه و پروتئینی را آسان‌تر می‌کند.
  • نمایشگر لمسی: نمایشگر لمسی به شما امکان کنترل تنظیمات یخچال را می‌دهد.

3 مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید استیل دوو

3 مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید استیل دوو

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D4S-0034SS

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D4S-0034SS یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. ساید بای ساید دوو مدل Fresh Land سری پرایم 3 درب که بصورت Door to Fresh Land است. این محصول در واقع نمونه ای به روز شده از یخچال ساید بای ساید استیل دوو می باشد که شرکت دوو روانه ی بازار کرده است.

برچسب انرژی این محصول +A می باشد که تا حد زیادی در کاهش مصرف برق صرفه جویی می کند.یکی از مهم ترین قابلیت های یخچال های ساید بای ساید امروزی به دارا بودن درب سوم اشاره کرد. ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل D4S-0034SS نیز دارای درب سومی دارای پنل استیل می باشد که باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی ناشی از باز و بسته کردن زیاد از حد می شود.

از جمله ویژگی های انواع ساید بای ساید دوو سری پرایم می توان به سیستم Digital cooling اشاره کرد. این سیستم با دارا بودن سنسورهای خود دمای درون و بیرون یخچال را اندازه گیری می کند. همچنین از جمله ویژگی های این ساید بای ساید دوو دارا بودن محفظه ای برای نگهداری گوشت و مرغ در دمای ثابت 4 درجه می باشد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت 32 فوت
  • رتبه انرژی : +A
  • یخساز اتوماتیک
  • آبسردکن اتوماتیک
  • گردش هوای سه بُعدی
  • سرمایش سریع در یخچال
  • فیلتر تصفیه هوای سه لایه

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D2S-1033SS

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D2S-1033SS از جدیدترین محصولات شرکت دوو می باشد که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که به خوبی توانسته جایگاه خوبی را در بین مصرف کنندگان و سایر برندهای این عرصه را به دست آورد. این محصول نسخه ای به روز شده از یخچال ساید بای ساید استیل دوو می باشد که این شرکت روانه ی بازار کرده است.

ساید بای ساید دوو دارای طراحی زیبا و با شکوهی می باشد که طرفداران زیادی  را به سوی خود جلب کرده است. از ویژگی های بارز در طراحی این محصول طراحی بدون قاب و سطوح کاملا مسطح می باشد که نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما هدیه می کند.

یخچال ساید بای ساید استیل دوو مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال هست. کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکردی بهینه و قابلیت کارکرد در پنح سطح کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می رساند. همچنین کمپرسور اینورتر نسبت به کمپرسورهای قدیمی و معمولی تا 23 درصد عملکردی بهینه تر در مصرف انرژی را داراست.

ویژگی های شاحص

  • 32 فوت
  • یخساز اتوماتیک
  • آبسردکن اتوماتیک
  • مصرف انرژی +A
  • کمپرسور INVERTER
  • مجهز به Blue light LED
  • چشم الكترونیكی هوشمند
  • مجهز به سامانه سرمایش فلزی
  • محفظه تازه نگهدارنده ی میوه و سبزیجات
خرید یخچال ساید بای ساید دوو

ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل D2S-1037SS

ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل D2S-1037SS محصولی جدید از شرکت معروف دوو است که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصر بفرد توانسته بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. این محصول هم اکنون در کشور عزیزمان ایران نیر قابل خرید می باشد. این ساید بای ساید دوو در واقع نمونه ای به روزسانی شده از یخچال ساید بای ساید استیل دوو می باشد که دوو اقدام به ارائه آن کرده است. 

یخچال ساید بای ساید استیل دوودارای طراحی بی نظیر و مدرنی می باشد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کرده است. این یخچال با طراحی بدون قاب خود با ایجاد سطوح کاملا مسطح  نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه می کند.

این یخچال با بهره گیری از کمپرسور اینورتر دیجیتال مصرف انرژی را به حداقل می رساند و در عین حال عملکرد بی صدا دارد. موتور اینورتر دیجیتال (Digital inverter) با تنظیم دور موتور بر اساس نیاز، کارایی بهینه ای را اراِئه می دهد. به همین علت دارای مصرف 23 درصد بهینه تر نسبت به سایر کمپرسور ها می باشد. 

ویژگی های شاخص

  • مصرف انرژی +A
  • گنجایش 35 فوت
  • سیستم هوای سه بعدی
  • مجهز به Blue light LED
  • آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • محفظه تازه نگهدارنده ی میوه و سبزیجات
یخچال ساید بای ساید دوو

چکیده

در این مطلب به بررسی بهترین مدل یخچال ساید بای ساید استیل دوو پرداختیم و نکات مهم در انتخاب آن را بیان کردیم. همانطور که گفته شد  یخچال های ساید بای ساید دوو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امکانات متنوعی را ارائه می دهند. با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید بهترین گزینه را از بین مدل های مختلف یخچال ساید بای ساید دوو انتخاب کنید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *