بررسی 2 مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا

بررسی 2 مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا

لیلا عبدالهی ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

تلویزیون 65 اینچ اسنوا از جمله بهترین تلویزیون های اسنوا به شمار میروند. در حال حاضر، تلویزیون‌ها دیگر فقط وسیله‌ای برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی نیستند و توانسته‌اند به پنجره‌ای به دنیای بی‌ پایان فیلم‌ها، سریال‌ها، مستندها، بازی‌ ها و حتی ارتباطات اینترنتی تبدیل شوند.

اسنوا برندی ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند سعی دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و قدرتمند در بازار های داخلی جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد. یکی از محصولات خوب و البته پرفروش این برند میتواند تلویزیون های آن باشد که ما در این پست مدل های ۶۵ اینچی آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا میپردازیم. این مطلب میتواند برای شمایی که میخواهید بهترین انتخاب ممکن را برای خود داشته باشید مفید باشد. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کیفیت تلویزیون 65 اینچ اسنوا

طراحی تلویزیون های 65 اینچی اسنوا واقعا زیبا و مدرن است و قطعا از این لحاظ هیچگونه ایراد و مشکلی ندارند. زاویه دید این محصولات گسترده بوده و میتوانند به شما کیفیتی عالی را تقدیم کنند.

علاوه بر طراحی مدرن، کیفیت تصاویر این دستگاه ها 4K بوده و از لحاظ کیفیت صدا هم قطعا بی ایراد هستند. نکته ای که وجود دارد گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات است. اسنوا برای تک تک محصولات خود گارانتی معتبری را قرار داده است که در صورت بروز هرگونه مشکلی میتوانید از گارانتی آن استفاده کنید که این خود میتواند مزیتی عالی برای شما باشد.

رابط کاربری هوشمند تلویزیون های 65 اینچی اسنوا به شما امکان استفاده از اینترنت و تلویزونی هوشمند را میدهد. وبگردی، تماشای آنلاین فیلم، بررسی شبکه های اجتماعی و… از جمله مزیت های خوب تلویزیون های هوشمند است.

پردازنده های 4 هسته ای این محصولات را بسیار سریع کرده است چون در کمترین زمان دستوارت را پردازش و اجرا میکند. حافظه داخلی هم میتواند مزیتی خوب باشد چون به راحتی میتواند کلی اطلاعات در این تلویزیون ها ذخیره کنید.

به طور کلی میتوان گفت که کیفیت تلویزیون های 65 اینچی اسنوا بسیار عالی است و قطعا توان رقابت با مدل های مشابه در بازار های داخلی را دارد و میتواند گزینه هایی بسیار مناسب برای بررسی و یا خرید باشند.

بررسی 2 مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا

بررسی 2 مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD اسنوا از سری محصولات جدید حوزه صوتی و تصویری که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. این تلویزیون ال ای دی به صورت هوشمند طراحی شده و دارای سیستم عامل Android اندروید نسخه 9 می باشد. وجود پردازنده 4 هسته ای که از قدرت بالایی برخوردار بوده و سرعت عکس العمل در تلویزیون در بالاترین حالت ممکن قرار دارد. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD دارای قابلیت اتصال به اینترنت می باشد.

وجود پنل مقاوم در برابر ضربه از نوع IPS در تلویزیون تعبیه شده که کیفیت تصاویر حتی در زوایای مختلف با شفافیت و وضوح بالایی نمایش می دهد. این پانل دارای رتبه A+ مگاکنتراست می باشد. از فناوری های مربوط به تصاویر در تلویزیون 65 اینچ اسنوا مدل SSD-65SK700UD می توان به تکنولوژی HDR10 اشاره کرد، با این تکنولوژی تصاویر پخش شده از تلویزیون دارای عمق رنگ ها بوده و تصاویر تیره و روشن با عمق بالا نمایش داده میشود.

از دیگر قابلیت های موجود در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SSD-65SK700UD می توان به تکنولوژی Screen mirroring اشاره کرد ، با این تکنولوژی می توان صفحه نمایش گوشی را به تلویزیون انتقال داد و تمام کارهای گوشی را با صفحه نمایش تلویزیون انجام داد.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

تلویزیون QLED هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SQL-65QK800UD

تلویزیون QLED اینچ 65 اسنوا مدل SQL-65QK800UD از جمله محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت هوشمند بوده و از پردازنده ی 4 هسته ای قدرتمند بهره میبرد. تلویزیون QLED هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SQL-65QK800UD دارای سیستم های پیشرفته بوده که تصاویر را با پویایی بالا و تصاویر زنده و شفاف نمایش می دهد. کیفیت تصویر در تلویزیون QLED هوشمند اسنوا 65 اینچ مدل SQL-65QK800UD از نوع 4K Ultra HD می باشد که بهترین کیفیت ساخته شده است.

این تلویزیون هوشمند دارای درگاه های ارتباطی مختلفی از قبیل 2 ورودی USB و 3 ورودی HDMI اشاره کرد. همچنین این تلویزیون هوشمند دارای سیستم صدای دالبی دیجیتال ، وجود ریموت کنترل هوشمند با اتصال با بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با توان 30 وات می باشد. سیستم عامل موجود در تلویزیون 65 اینچ اسنوا  مدل SQL-65QK800UD از نوع اندروید Android TV نسخه 9 می باشد. قابلیت هوشمند بودن این تلویزیون باعث می شود تا اتصال به اینترنت برای این تلویزیون فعال شود و کاربر به دنیای نامحدود اینترنت دسترسی داشته و تمام کارهای اینترنتی خود را می تواند با تلویزیون انجام دهد.

ویژگی های شاخص

  • دارای پنل IPS
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • قابلیت اتصال به اینترنت: دارد
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
بررسی تمامی مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

بررسی تمامی مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

در بررسی مزایا و معایب تلویزیون اسنوا در ابتدا به نقاط قوت برند می‌پردازیم. تلویزیون‌های ایرانی ساخت برند اسنوا دارای مزایای زیر هستند:

مزایای تلویزیون اسنوا

  • کیفیت تصویر بالا
  • بدنه مقاوم
  • تنوع مدل
  • ظاهر شکیل
  • قیمت مناسب

شاید شما هم از آن دسته مشتریانی هستید که به برندهای خارجی اعتماد بیشتری دارند. اگر این‌طور است، باید بدانید که کیفیت تصویر تلویزیون‌های اسنوا با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

تصاویری که از نمایشگرهای اسنوا پخش می‌شود، رزولوشن 4K یا فول‌اچ‌دی دارند و جزئیات رنگ در آنها زیاد است. برای همین، رنگ‌ها به شکلی طبیعی و شفاف به نمایش درمی‌آیند.

بدنه و نمایشگرهای تلویزیون‌های اسنوا بسیار مقاوم‌اند. استحکامی که این تلویزیون‌ها در مقابل ضربه دارند از آنها گزینه‌های قابل‌اعتماد و بادوامی ساخته که خیال مشتریان را آسوده‌تر می‌کند. در زمینه خرید محصولات ظریف و حساسی مانند تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی، مقوله مقاومت به ضربه اهمیت زیادی دارند.

با نگاهی به محصولات متنوعی که برند اسنوا روانه بازار می‌کند، متوجه می‌شویم که این شرکت سازنده در خصوص طراحی ظاهر بسیار خوب عمل کرده است. شکل و شمایل محصولات اسنوا با نمونه‌های خارجی تراز اول تفاوتی ندارند و از بدنه باریک، حاشیه ناچیز اطراف نمایشگر و طراحی مدرن بهره می‌برند.

بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا

معایب تلویزیون اسنوا

  • عمکلرد ضعیف کنترل از راه دور
  • حجم پایین صدای خروجی
  • پورت‌های ورودی اندک
  • سرعت عمل پایین

محصولات ایرانی در تلاش برای هم‌گام‌شدن با استانداردهای جهانی هستند اما در این مسیر، تفاوت‌هایی دارند که باعث دریافت نمرات منفی از سوی مشتریان و کاربران می‌شود.

یکی از معایب تلویزیون اسنوا، عملکرد نامطلوب کنترل از راه دور یا در اصطلاح، ریموت دستگاه است. چنین چیزی باعث می‌شود که تجربه کاربر در استفاده از محصول مخدوش شود. با مرور نظرات در مورد تلویزیون اسنوا مشخص می‌شود این مورد نسبتا شایع است.

صدای خروجی از دستگاه‌های تلویزیون اسنوا هم جای ارتقای زیادی دارند. به‌عبارت دقیق‌تر، این محصولات حجم صدای بالایی ندارند و در مقایسه با هم‌تایان خارجی خود، نمرات پایین‌تری می‌گیرند.

ضعف در دریافت خروجی صدای مطلوب از جمله نقاط منفی است که روی کیفیت تماشای تلویزیون اثرات نامطلوب جدی می‌گذارد. البته صدای خروجی از اسپیکرهای تلویزیون اسنوا بی‌کیفیت نیست اما بلندی و حجم آن تاحدی دچار مشکل است.

وجود پورت‌ها برای اتصال دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی مختلف به تلویزیون‌ها از خواسته‌های مهم کاربران و مشتریان است. تلویزیون‌های اسنوا پورت‌های ورودی اندکی دارند و از این نظر نمی‌توانند کاربران را راضی نگه دارند. بنابراین این مورد هم در فهرست معایب تلویزیون اسنوا قرار می‌گیرد.

تلویزیون اسنوا در دو مدل با رابط کاربری معمولی و هوشمند روانه بازار می‌شود. رابط کاربری مدل‌های معمولی نسبت به رقبای خارجی کندتر است و دستورات را چندان روان و سریع اجرا نمی‌کند. رابط کاربری مدل‌های هوشمند هم پلتفرم یکپارچه هوما نام دارد که بر پایه اندروید توسعه یافته و از ۲۳ سرویس و میکروسرویس تشکیل می‌شود. سرعت اجرای رابط کاربری در مدل‌های هوشمند بهتر و روان‌تر است.

تلویزیون 65 اینچ اسنوا

چکیده

همانطور که گفته شد بطور کلی تلویزیون های اسنوا از کیفیت بالایی برخوردارند و شما با خرید این تلویزیون میتوانید از تمامی امکانات هوشمند این تلویزیون بی وقفه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

در این مطلب 2 مدل از بهترین های 65 اینچ اسنوا را بررسی و معرفی کردیم. همچنین تمامی مزایا و معایب تلویزیون های اسنوا را ارائه دادیم. شما کاربران عزیز با مطالعه و بررسی این مطلب میتوانید بهترین انتخاب ممکن را متناسب با نیازها و امکانات خود انتخاب کنید.

برچسب ها: اسنوا تلویزیون
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *